Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '14

 
Kategori
Blog
 

MB'de Blog yazanlara sesleniyorum.

MB'de Blog yazanlara sesleniyorum.
 

Soma'da da fabrika bacaları tütecek.


KAYSERİ'YE 150 FABRİKA YAPILACAKMIŞ YA SOMA'YA?

Soma üvey evlat sanki.

Yas ilan edeceğimize Fabrika yapmayı ilan etseydik keşke.

Hem de 150 tane değil. Sadece 10 tane

Soma'da madencilikten başka, iş alanı olmadığı ortada.

301 madencinin ölümüne neden olan ocağın açılmasını ve çalışmak istediklerini söylüyor Somalı maden işçisi kardeşlerimiz.

Yine yerin yüzlerce metre altına inecek, sekiz ila on saat, iki büklüm  şekilde, o havasız ortamda kömür çıkaracaklar.

Yetmedi, bitmedi çileleri.

Seslerini çıkarsalar veya birileri onlara öncülük etse bu çileleri belki biter.

Bize düşen de MB sayesinde sesimiz duyurmaktır.

Ne yapalım, sesimizi nasıl duyuralım bilemiyorum.

Belki bu yazımı okuyan yetkili birisi çıkar da bu fikri işler.

Sadece 10 fabrika.

Bir fabrika da 500 kişi çalışşsa beşbin kişiye iş bulunmuş olur.,

"SOMA'YA 1O FABRİKA" sloganıyla bir kampanya başlatsak olur mu acaba?

MB bloggerlarına sesleniyorum. Bir tek BLOG yazın, bakalım ne olacak?

Not: İddiya girerim ki 10 adet blog belki yazılır. Acı, ama gerçek. Zira, üstat yazarlarımızdan bazıları:"  sen kimsin, emeklisin, git kahveye, pişbirik oyna diyeceklerdir. Geçti bunların modası diyenler de olacaktır. Olsun, canları sağ olsun.

24 Temmuz 2014

Yılmaz Çetingöz

  

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..