Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Planet Mutfak tv yayında.

Planet Mutfak tv yayında.
 

Türkiye'nin ilk mutfak, yemek tv kanalı


Daha önceki bir yazımda dile getirmiştim " bu kadar zengin yemek kültürümüz olduğu halde niçin bir yemek tv kanalımız yok ? " diye ve sonunda birileri bu boşluğu doldurmak için harekete geçerek bir yemek, mutfak kanalı açmışlar. Gerçi o kanalı açmak için bir diğer kanalı harcamışlar ( Planet Sinema ) ama olsun. İlk gün oturdum arkadaşları izledim neredeyse bütün gün hem de. Hoş yapımlar sunmaya çalıştılar bütün gün. Pratik lezzetlerden tutun da en zor pasta, kek yapımına kadar, ama şöyle bir izlenim oluştu bende; bir türlü beni yakalayamadılar. " Acaba sorun bende mi " diye o sırada devam eden yemek programlarından STV' de yayınlanan " Yeşil Elma " programına azıcık takılayım dedim. Evet evet sorun bende değildi maalesef, gerçekten de kanal beni yakalayamamıştı, çünkü çok soğuk ve çok resmi geliyordu bana " Planet Mutfak TV " nedeni sanırım diğer programlardaki samimi anlatımlara ve gerçek bir ev mutfağı dekorlarındn olsa gerekti.

Bir de yabancı yemek programlarının neredeyse birebir alıntısıydı konseptlerin. " Mutfaktaki Profesyonel ", " Evdeki Şef " , " Yabancı Gelinin Mutfağı " vs. Bunlar program isimlerinden bazıları.

Kafamda tasarladığım bir Türk yemek kanalı aslında tam da böyle olmasa da başlangıç için çok iyi oldu. Zamanla izleyici görüş ve önerileri de işin içine girerse çok daha iyiyi yapabileceklerine inanıyorum arkadaşların. Ne yalan söyleyeyim yemek yapmayı seven biri olarak benim çok hoşuma gitti bu gelişme. Umarım devamı gelir ve ayakta durmayı başarabilirler.

Bir diğer korkum da kanal ile ilgili 25 - 30 paket çekim yaptıktan sonra her program ile ilgili ondan sonra önümüzdeki 3 - 5 yıl aynı programları ısıtıp ısıtıp gözümüze sokmazlar. Bu aslında tv ile ilgili en büyük ama en büyük beklentim bunu yapmamaları doğrultusunda.

Yollunuz açık olsun Planet Mutfak TV çalışanları, nice uzun yıllar daha iyiyi başarabilmek için hep beraber omuz omuza!

Sevgiyle... 

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..