Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '16

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Samimi gıda ürünleri

Samimi gıda ürünleri
 

Samimi gıda ürünleri


Şu sıralar ürünlerin samimiyeti oldukça hoşuma gidiyor. “ Ürün samimiyeti ne, ne diyorsun özge? “ .  Bu isim benim samimi olduğuna inandığım ürünlere taktığım isim. Düz standart ambalajın dışına çıkıp, bize raflardan el sallayan samimi ürünlerden bahsediyorum. Hayat her zaman renkli değil, bunu da beklemiyoruz. Fakat bazı zamanlarda böyle renkli küçük şeyler görmek bizi mutlu edebiliyor. Beyaz bir kutu üzerindeki herhangi ilgi çekici bir resim mesela.  Stratejiler diyorum…

Hadi güzelce anlatayım.

Bonibonlardan başlayabilirim anlatmaya, çünkü ilk ondan gördük bu güzelliği. Kapağın altındaki harf tüm çocukları meraklandırırdı, hala da öyle olduğunu düşünüyorum. Sonrasında bazı  ürünlerde isim olarak gördük bunu, harften isime geçiş yaşandı. Şimdilerde ise en çok dikkat çeken gençlerin mesajlaşmalar sırasında kullandığı gülümseyen ağlayan suratlar. Farklı isim kullanmıyorum bilerek. Çocuk suratı , sarı çocuk suratı . Ürünlerin üzerinden ambalajdan bize bakan tatlı suratlar. Şuan için ayran ve peynir ambalajlarında bizimle. Mesela bir ayranın üzerinde yazan şu :  “  Alem bana, ben sana ayran. “  Üçgen peynirin üstündeki yazılardan biri de simit resmiyle beraber “  Sen benimle güzelsin. “ mesajı .  Bunun yanında bir bisküvinin ambalajında da  aynı suratları görebiliyoruz.  Tabi ki dikkat çekiyor.  Son olarak hoşuma giden ürün ise,  bir yoğurt.  Ambalajı yukardan açtığımızda o kısımda şu şekilde küçük bir mesaj yer alıyor ,  “ Sana ne giysen yakışıyor. “ Bunlar küçük şeyler, önemseyen de var hiç ilgilenmeyen de . Fakat şu bir gerçek ki eğer gülümsettiyse ve dikkat çektiyse amacına ulaşmış demektir.  

Bu küçük şeyler, aslında oldukça önemli. Hepsi ayrı bir taktik, ayrı bir stratejik çalışma ve emek. Sizler de tüketici olarak kendinizi mutlu hissediyorsanız ve tercih ediyorsanız , işte o zaman tamam.

Not :  “  Ürünün bile samimisi makbul.  “                                                Sağlıkla kalın!

                                                                                  Gıda Mühendisi- Nermin Özge Bilge

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..