Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

AYFER AYTAÇ GAZETECİ YAZAR

http://blog.milliyet.com.tr/ayferaytac

08 Aralık '17

 
Kategori
Blog
 

Üç Yıl Geride Kaldı

Üç Yıl Geride Kaldı
 

Bugün Milliyet Blog da üçüncü senem doldu.


Bugün Milliyet Blog da üçüncü senem doldu. Üç yıl önce bugün, bu sütunlardan ilk yazım yayınlandı. Üç yıl önce bugün mesleğime ilk adım attığım günkü kadar heyecanlanmıştım. Zira Milliyet Gazetesi benim için ayrı önem teşkil ediyordu. Rahmetli babam 60 yıl öncesinden Milliyet'e aboneydi, gazetemiz bayii eliyle evimize kadar gelirdi. Belki o günlerin hatırına emekliliğim sonrası, Milliyet Bloga kaydolup, karınca kararınca duyduğumu, gördüğümü yazmak istedim. Milliyet Blog ailesinden biri olmanın mutluluğuna erdim.

Ve bu satırlarla blog sayfamda tam yüz yazım oldu. Her telden, anladığımız dilden tam yüz konu, yüz yazı. Başarı sayılmaz elbet yüz yazı ne ki, çok zamanda az iş etmişim. Ekmeğini hep kalemden kazanmış, kalemi sayesinde emekliliğe ulaşmış biri olarak yüz sayısı normal sayılmamalı. Lakin yaş geçiyor, bünye çöküyor, gözler zayıflıyor, gönül yoruluyor, bazen yanlışlara kırılıyor. Bir de üstüne üstlük bilgisayar sıklıkla hata veriyor, uğraşmaktan bıktırıyor. O zaman “Aman” diyorum. “Gençlere, genç fikirlere bırak artık yazmayı, uğraşma bırak iğneyle kuyu kazmayı.”

Böylelikle yazmaktan çok, biraz daha fazla dinlenmeyi tercih ediyor olmalıyım. Ama bomboş geçirmiyorum dinlenme sürecimi, Milliyet Blog yazarlarının her konudaki fikirlerini dikkate alarak okumaya çalışıyorum. Beynimde demlendirerek değerlendirmeye çabalıyorum pek çok yazılanı. Benim yazdıklarımı da okuyanlara, yorumlayanlara pek çok teşekkür ediyorum. Sağlığım el verdikçe, Allah bilir, umarım ki yaşım dalya diyene kadar yazmaya devam edeceğimi de itiraf ediyorum, şayet sizlerden, kıymetli okurlarımdan itirazı olan bulunmazsa elbette. Cümlenize sevgilerimle…

Ayfer AYTAÇ – ayferaytac.com

 
Toplam blog
: 622
: 205
Kayıt tarihi
: 08.12.14
 
 

Gazeteci-yazar ..