Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '18

 
Kategori
Eğitim
 

Üniversite Bitirsem de Eğitimli Sayılmam, Ezberledim Kopya Çektim Okumadan Sınıf Geçtim

Üniversite Bitirsem de Eğitimli Sayılmam, Ezberledim Kopya Çektim Okumadan Sınıf Geçtim
 

Valla Kerim Korkut olmasa şu diplomalı takımını herkes bilgili kültürlü sanacak!

Ha ben böyleysem benim sorunummuş… Onlar değilmiş, bırakın allasen kimi kandırıyonuz!

Hani öğrensek de bir işe yaramazdı ya işsiz diplomalılardan belli olmuyor mu?

Okullarda çok şey öğrendik doktor olduk mühendis olduk… Yormayın kendinizi ne kadar başarılı olduğunuz ülkemizin halinden belli!

Gerçek diplomayı sokaklardan aldım, Ayı Recep’in kahvehanesinde daha fazlasını öğrendim…

“Ulubatlı Hasan yere düştüğünde sol dizinin üzerine mi düştü yoksa sağ dizinin üzerine mi?”

Zaman kaybı yazık gençliğimize, bıraksaydınız gönlümüzce yaşasaydık!

Dedim ya hepimiz aynıyız kimse kendini Oksford mezunu sanmasın. Türkiye’nin en iyi üniversitesinden mezun olan birini işe almam şahsen, üniversitenin ne suçu var ah o boş müfredat!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..