Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '15

 
Kategori
TV Programları
 

Yeni reklamı beğenmedim.

Yeni reklamı beğenmedim.
 

Bir kaç gündür televizyonlarımızda bir reklam dikkatimi çekiyor. Bir deniz kıyısında genç kız ve delikanlıların dansları, şarkıları ile bezenmiş bir içecek reklamı.İçecek çok bildiğimiz ve sevdiğimiz bir içecek. 7 mayıs 1886 yılında Atlantalı bir eczacının keşfi olan ve yılladır kış yaz demeden içtiğimiz bir içecek.

Ben bu reklama takıldım aslında.Özcen Deniz'in ve bir genç hanım kızımızın şarkıları, dansları ile yer aldığı bu reklam bana ne yalan söyleyeyim biraz itici geldi.

Ben Özcan Deniz'i gerek filmlerinde, gerekse dizilerinde severek izliyorum. Oyunculuğu göz doldurucu. Ses rengini fazla beğenmesem de dİzileri zevkle izleniyor.

Ne yalan söyleyeyim  Özcan Deniz'i bu reklama hiç yakıştıramadım. Yıllardır çok karizmatik iş adamı veye mert delikanlı imajları ile seyretmeye alıştığım bu sanatçıyı sahilde dans ederken görmek hoşuma gitmedi. Sanırım olay dans da ve şarkı da değil. Belki de kareografi yanlış yapılmış. Özcan Deniz'in bugüne kadar yarattığı kişiliğe uygun değil kareografi. Belki daha maskülen bir kareografi tasarlanabilirdi.

Ben bu konunun uzmanı değilim ama reklamda bir terslik var gibi geliyor bana.Belki de Özcan Deniz'in bugüne kadar giydiği ağırbaşlı rol elbisesine yakıştıramadım.

Reklamı seyrettikten sonra uzun uzun düşündüm. Kanuni Sultan Süleyman rolü ile zihinlerimize kazınan Halit Ergenç'i , gene başarılı,ağırbaşlı iş adamı rollerinin adamı Erkan Petekkaya'yı da yakıştıramam böyle rollere.

Gerçi sık sık içtiğimiz bu içecek için bu kadar uzun ve dataylı bir reklama gerek yoktu. Nasılsa sıcaklar bastıkça 'Aç bir ....'diyecektik.

Özcan Deniz'e ve imajına yazık olmuş.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..