Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '16

 
Kategori
TV Programları
 

Yüksek Sosyete / Kerem Cansu'ya açıldı, aşk başlıyor!

Yüksek Sosyete / Kerem Cansu'ya açıldı, aşk başlıyor!
 

Yüksek Sosyete dün akşam Star Tv. ekranlarında 5.bölümü ile geldi.

Başrollerini Hazar Ergüçlü, Engin Öztürk, Meriç Aral ve Ozan Dolunay paylaşmaktadırlar. Sevilen dizinin dün akşamki reytingleri oldukça iyiydi. Total'de 5,61 puan alarak ilk sırada yer aldı. AB'de ise 4,15 puan alarak gene ilk sırada yer almıştır.

Ece ile Cansu aynı kişi market müdürü Kerem'i sevmektedirler. Patron zannedilen Kerem ise Mert olarak tanınır. Gerçek patron Mert ise Kerem'in asistanı olarak bilinir. Bu karışıklık daha ne kadar sürecek bilmiyoruz.

Kerem kalbine Cansu'nun düşmesiyle, annesinin çok beğendiği, evlenmesini istediği Şirin'e her şeyi söyler, Şirin'den ayrılır. Ama Cansu'ya olan aşkını açıkça söyleyemez, Gözleriyle, elleri ve dokunuşları ile bu aşkı yaşarlar ve birbirlerine hissettirirler.

Cansu annesi Süreyya Hanımın tehdit telefonu ile eve döner, anahtarı geri verir. Ben kendi evimde mutluyum diyerek geri Ece'ye döner. Kerem, Cansu'ya mesaj atar buluşmak ister. Bu ayrılığı da Cansu'ya söyler. Cansu Kerem'im kendisine olan ilgisini bilir. Kerem ben başkasından hoşlanıyorum der, ben seni seviyorum diyemez, Cansu parkı hızla terk eder.

Ekran Alıntısı y.s.5.1

Eve döner, ağlar, ağlar. Ece bu garip durumu bir anlam veremez. Annesi ile bir problem olduğunu zanneder.

Ertesi sabah Mert Kerem'e telefon eder, hafta sonu sen, ben, Ece ve Cansu bizim göl evine kaçıyoruz diye emrivaki yapar. Mert, Ece ile arasını iyileştirmek ister. Kerem ben gelsem de Cansu gelmez, dün gece fırladı gitti.

Metin Bey karısı Süreyya Hanım ile barışmak için evin her yerini gül yaprakları döker, beyaz gül verse de onu yumuşatamaz. Varsa yoksa yeni bir bebek doğuran metresi bayandır. Süreyya Hanıma aldığı, kabul ettiremediği arabaya metresi Işıl'a hediye etmiştir. Işıl gezip dolaşmak ister, Metin, yaz sonunda bir yurt dışı yaparız.

Sabah iş yerinde Kerem Cansu'nun peşinden koşar. Onunla konuşmak ister. Diğer taraftan Mert, Ece'ye hafta sonu bir piknik hediyesi çıktı dese de Ece'yi kandıramaz. Cansu'dan piknik için yardım ister.

Kerem Mert'e Şirin'den ayrıldığını, ama Cansu ile durumu düzeltemediğini anlatır. Mert, Kerem'e taktik verir. Sana arkadaşı Ece aşık, bu durum çözülmediği sürece Cansu'dan sana hayır gelmez. Kerem harekete geçer, tutar Cansu'nun kolundan her şeyi açıklar.

Ekran AlıntısıY.S.5.3

Sen benden Ece yüzünden kaçıyorsun. Ece patron olduğum için bana aşık. Ama ben sana... İstersen bir daha yaklaşmam, gözlerinin içine bakmam. Bu son konuşmamız olur. Arkadaşını düşünmen, seni çok farklı kılıyor. Kerem döner gider.

Cansu Ece'ye, Kerem'in evlenmeyeceğini nişanlısından ayrıldığını söyler. Pazar günü dördümüz pikniğe çağırıyorlar deyince Ece hemen kabul eder. Cansu da asistana haber verir.

Cansu ile Ece, eve bir elbise dolabı almak için spotçuya giderler. 1400 liraya anlaşırlar. Annesi Süreyya Hanım kartları kapattırdığı için alamaz. Kardeşi Can telefon eder, yardım etmek ister. Anne Süreyya Hanım oğlunu da tembihlemiştir.

Kerem'in annesi Ayşen Hanım, Kerem Şirin'den ayrıldığı için küstür, hastalanmıştır. Kerem özür diler, babası Yılmaz da oğlunu destekler. O sırada gelen Mert Kerem'e sabah hazır olmasını pikniği gideceklerini söyler.

Ece o gece uyku tutmamıştır, pasta, çörek ve börekler yapmıştır. Bir çantaya doldurur. Mert Ece'yi görünce yardıma koşar. Kerem de marketten gelen Cansu'nun elindekileri almaya koşar.

CnuwE9BW8AA7COc

Arabaya binmede kim kiminle oturacak sorun çıkar. Neticede Kerem arabayı kullanır, Cansu da öne yanına oturur. Ece, bu oturuş şekline çok bozulur.

Ekran Alıntısı Y.S.5.5

Ece göl evini çok beğenir. Eşyaları arabadan alırlar. Mert çok ağır, sen bu kadar ne kodun. Ece çıkartır, masayı donatır.

Ekran AlıntısıY.S.5.6

Mangalı yakmak da Kerem ile Cansu'ya düşer. Mert, alır Ece'ye etrafı dolaştırmak bahanesi ile uzaklaşır. Amacı onları yalnız bırakmaktır.

Ekran AlıntısıY.S.5.7

Ece evin içini görünce şaşkınlığı bir kat daha artar. Mert, burası Mediha Çalhan'a ait olduğunu söyler. Ece bir bardak kırar, toplarken eli kesilir. Mert tuhaf olur, kan tutmuştur. Ece'nin çantasından ilk yardım malzemesi getirir. Mert kendi elleri ile pansuman yapar. Ece'ye bir daha yalan söylemeyeceğim diye söz verir.

Ekran AlıntısıY.S5.8

Köfteleri Kerem yapar, keyifle yemek yerler. Ece masayı bir güzel donatır.

Ekran AlıntısıYKS.5.9

Aralarında bir de oyun oynarlar. Doğruluk mu? Cesaret mi? İlk soru Cansu'ya... Kalbinde biri var mı? Cansu yok der. Kerem var der. Asistan cesaret der. Mangaldaki sucuğu elle alır getirir Ece'ye verir. Bu oyun sürer gider. Kerem'e nasıl bir kadın için yapmayacağın şey yoktur. Kerem, kalbimin sesini duymasın diye yanından kaçtığım bir kadın... Hissettiklerimi anlamasın diye gözlerimi kaçırdığım bir kadın... Daha önce hiç cesaretimin olmadığı başlangıçlara beni sürükleyecek bir kadın. Öyle bir kadın için yapamayacağım bir şey yok! Cansu, gözlerini kaçırır, adeta utanır.

Ekran Alıntısıy.s.5.10

Metin karısı Süreyya'ya ilk evlendikleri yere özel yemeğe görür. Baş başa yemek yerler. Metresi Işıl ile her şeyin bittiğin inandırmaya çalışır.

Ekran Alıntısıy.s.5.11

Beyaz tek gül hediye eder. Işıl Metin'in nerede olduğunu öğrenir. Oraya gelir. Hediye arabayı görünce, bu bana aldığın ret ettiğim araba... Süreyya Hanım Işıl'a her zamanki gibi benim artıklarımla yetineceksin. Al Metin de senin olsun.

Yemek sonrası Ece Kerem'i havuza iter, sonra da kendi atlar. su içinde deve güreşi yaparlar. Çok keyifli analar geçirirler. Cansu havuzda bayılır. Kerem ayıltmak için büyük çaba harcar.Suni teneffüs yaptırır.

Ekran Alıntısıys.5.12

Cansu, üstünü değiştirir. Saçlarını fön çeker. Cansu Ece'ye sorar? Hadi söyle, günün iyisi? Ece, Kerem'in bana pansuman yapması... Günün kötüsü... Cansu, güzel bir gündü... Ece sadece eve gitmek istiyorum çok yoruldum. Ece, aşağı iner, bekliyorum. Daha sonra Kerem gelir. Cansu'ya yardım için çantasını alır. Gene elleri kenetlenir. Kerem, Cansu bir daha dokunmayacağım. Tek bir cevap istiyorum senden. o sırada Ece telefonunu almak için geri yukarı döner. Kerem'im ile Cansu'ya el ele görür.

Ekran Alıntısıy.s5.13

Kerem, her şeyden, herkesten uzak sadece sen ile ben birlikte olmak ister miydin? Cansu, gülerek isterdim tabi... Ece bu sözleri duyunca yüzünün şekli değişir, gözleri yaşarır. Hızla orayı terk eder. Cansu, isterdim ama olmaz. Bir daha bana böyle şeyler sorma... Rica ediyorum, çünkü biz diye bir şey asla olmayacak!

Ece, arabada bekleyen Mert'e götür beni buradan. Bana bir şey sorma, orayı terk ederler. Kerem ile Cansu tek başlarına kalırlar.

Ekran Alıntısıy.s. son 1

Telefon da çekmiyordur. Cansu, ne yani burada tek başımıza mı kaldık diye sorar. Ve 5.bölüm burada sona erer.

Ekran Alıntısı.y.s5.son 3

Bi Yapım - Burak Sağyaşar'ın yapımcısı olduğu Yüksek Sosyete, keyifle izlenen gene güzel bir bölüm olmuş. Şimdi ne olacak? Cansu ile Kerem göl evinde tek başlarına kaldılar. Cansu ile Kerem aşkı başlıyor. Haftaya neler olacağını hep birlikte göreceğiz.

İyi Seyirler.

Saygılar ve sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: blog.milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

 

Not: Görseller tarafımdan diziden kopyalanarak alınmıştır.

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..