Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

08 Şubat '09

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
5372
 

Abe Hadise Abe Hadise DÜM TEK TEK HADİSE n'olcek!

Abe Hadise Abe Hadise DÜM TEK TEK HADİSE n'olcek!
 

Hadise'nin de çok umurundaydı !


Abe, Hadise yüzünden Hadise çıkarmak yakışır mı bizler gibim, bir ''Yazar çizer çözer milletçiğine?'' Ayıplaycaklar bizi vallayı da.. Ben sizin ''Gönüllü ÇingAnenizim, Gönüllü KÖLE'niz de'' olurum.. Söz beya.. Söz billayı...

Çok sevgili, saygılı, Milliyet Blog Yazarcığı Dostçazlarım,

Size seslenirim duyar mısınız bencağzı? :( Ben sizin, parasız, pulsuz, çobansız, sadık mı sadık, çalışkan mı çalışkan ve de EN öncelikle, seve, seve, ''Gönüllü KÖLE'niz'' olurum!

Ama! Önce;geliniz tartışmayı tartışalım ne dersiniz? Bana kızarsanız da bozarsanız da zorla değil mi kardeşim, içimden geliyor, elimde değil, seviyorum işte hepinizi! Dövceniz mi, sövceniz mi, yoksa başka bişey mi diceniz? :(!)
Deyin anasını babasına sattımınını.. :)

Nasıl başlasam da tümünüzü incitmeden konuya dalsam derim? İyi si mi, buracık da rahmetli ninemin öğüdünü tutmak isterim.. ''Hangi işe başlarsan başla, Besmelesiz hiç bir işe başlama Sabiş'im'' derdi. (Allah rahmet eylesin.)
O yüzden! Bismillahirrrahmanirrahim!

Toplum olarak tartışma ile münakaşayı ayıramayan, tartışırken münakaşa, münakaşa ederken de tartışan bir kültürsüzlüğün girdabında gerçek tartışmadan uzak, öylece dönüp duruyoruz kendi kısır döngümüzde.. (Yüce Rabbim yardım etti direk konuya daldım gördünüz mü? :)

Tartışmadan önce, tartışmayı tartışalım mı? Tartışma için adını hatırlıyamadığım Filozoflar ne demişler biliyor musunuz? ''Tartışma bilgi değiştokuşu, Münakaşa da duygu değiştokuşudur'' demişler. Peki ya bizce?

- Tabi ki tartışalım Rana Hanım, tartışmak insanı rahatlatır. Ruhunu doyurur. Negatif enerjisini alır... Hele ki çok emin olduğun bir konuyuda tartışıyorsan ve sonunda karşı tarafın ezildiğini görmek var ya apayrı bir zevk verir insana.. Tabi ki bu bence ;)

- Ben bir şey söyliyebilir miyim? Ben her konuyu herkesle ama herkesle tartışabilirim ancak bir nokta dışında. Tartışamayacagım tek şey: Cemaatçilik furyasında kendine kimlik arayan kimliksizler. Bu konular beni bozar.

- Abicim ya bu dediklerin var ya o kadar cok şey biliyorlar ki zaten senin konuşmana bile gerek duymadan adam tartışmayı açıyor ve açtığı gibi kendi kapatabiliyor.. Sonucunu da kendine özgü bi biçimde sana tebliğ edebiliyor.. Anlıyacağın sen daha leb demeden leblebi mevta oluyor. Konusmadan mağlup oluyorsun.. Hayret ama abi ya..

- Sevgili dostlar, hangi tartışma konusu neticelenmiş ki de o tartışma konularını tartışalım? İşte bu blog konusu da (tartışması da) yine neticesiz bir tartışma konularından biri olarak kalacaktır..

Aslında tartışabilmek için öncelikle tartışılan konu hakkında birşeyler bilmek gerekir aksi halde dinlemek lazım.

Ama maalesef ki bizler tartışmayı başkasının fikrini bastırmak, kendi doğrumuzu kabul ettirmek olarak algılıyoruz.. Yalan mı?

Doğal olarak yapılan bu tartışmalarda da ne bir sonuca varılıyor ne de insanların birbirine saygısı kalıyor. İşte bunun için de bizler saygı ve hoşgörü çerçevesinde tartışalım ki tartışmanın keyfine varalım.. Tartışmayı tartışırken de ''karşımızdakine saygı duymayı'' ve asıl özgürlüğün ne olduğunu öğrenelim!

Bilmem anlatabildim mi?


Cümlenize sevgilerimi saygılarımı sundum efendim.. Unutur muyum? ''Melekler yüreğinizden öpsün''

Neden bilmem ama şu son günlerde çok üzgünüm ben beya :( Ben kim miyim? Abe Gönüllü ÇingAneniz!

(Karışık kuruşuk bir sesleniş oldu ama en azından çalıntı değildir! Bu yazımın başka bir versiyonunu tabii hatırlayacağınız üzere, daha evvel sizlerle paylaşmıştım.. Biline!)

LEB demeden LEBLEBİ!

Luciano Pavarotti - Nessun Dorma: http://www.dailymotion.com/tr/rated/featured/channel/music/video/x2psw1_luciano-pavarotti-nessun-dorma_events

*************************
Gönül Paylaşımları: İnsanlığınızdan şüpheniz yoksa, ''asıl'' aşağıdaki seslere kulak verin, umut olun...

<ımg alt="Baba Beni Okula Gönder" src="http://www.bbog.org/images/logo.gif">


Baba beni okula gönder: http://www.bbog.org/ Baba beni okula gönder: http://www.youtube.com/watch?v=4yTZnb8_3u0

<ımg src="http://www.losev.org.tr/v2/images/logo_losev.jpg" border="0">

Destek verebilmek için ''KORKMAYINIZ'' ve TIKlayınız.
http://www.losev.org.tr/dergi/kent.htm http://www.losev.org.tr/dergi/kent.htm

MEHMETÇİK VAKFI
http://www.mehmetcik.org.tr/

TERÖR GÜVENLİK
http://www.terorizm.info/

TÜRK HAVA KURUMU http://www.thk.org.tr/ozelsayfa.htm

''İSTİKBAL GÖKLERDEDİR'' TALİP BÖLÜKBAŞI
http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=592339

Gönül notum 1:Lütfen cep telefonlarınızdan 6 YTL karşılığında YANGIN yazıp 3919'a gönderin.
Bunu yaparak, ''YANGIN UÇAĞI'' ALIMINA KATKI SAĞLAMIŞ OLACAKSINIZ..

YANGIN yazıp 3919'a gönderiyorsunuz.

<ımg height="118" src="http://www.bedd.org.tr/www/images/BeddLogo.jpg" width="250" border="0"> LÜTFEN KORKMAYINIZ TIKLAYINIZ!

BEDENSEL ENGELLİLERLE DAYANIŞMA DERNEĞİ
http://www.bedd.org.tr/www/

SORUMLULUKLARIMIZ ''Ohannis''
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=76077

TEMA
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=69132

BAY TEMA
http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1058587

Bunlar benim gönül paylaşımlarımdı bende sizin gönüllü çingeneniz.

MELEKLER YÜREĞİNİZDEN ÖPSÜN

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Öncelikle yazınızdan dolayı tebrik ederim. Benim eşim doğuludur. Ben Mersinliyim. Bir gün bir tartışmada, eşimin çok iyi bildiği bir konuda hiç konuşmadığını, söylenen yanlışların hepsini başını sallayarak dinlediğini farkettim. İçten içe sinirlendim. Bre kafir dedim, ne susarsın. Adam seni eziyor, cevap vermezsin. Senin herşeye bir cevabın vardı, ne oldu? Ben eşimden hiç unutmayacağım bir cevap aldım. Ben cahil insanla konuşmam. Konuşsamda anlamaz. Ne diye kendimi yoracağım. Bu meselenin de buraya vardığını düşünüyorum. Levent arkadaş, ben köle demedim, diyor. Dediyse, 'evet dedim' diyeceğini biliyoruz. Ne demek istediğini açıklıyor, yine de anlamamakta ısrar ediyorlar. Benim için, söyledikleri, köle demedim demesi bir özürdür, zaten. Avrupalıların, Türkleri köle gibi çalıştırdıklarını söylemek istediği bellidir. İmza kampanyası mı başlatalım. Ne kadar uzatıldı. Hakaretler ve küfürler edildi. Ben hakaret ve küfür okumak istemiyorum. Lütfen diyorum, LÜTFEN. Size saygılarımla...

SINIR 
 08.02.2009 23:45
Cevap :
Sayın ''mmelda'' sizin kendi düşüncelerinizi dile getirdiğiniz ve benim de büyük saygı duyduğum yorumunuzu ''TARTIŞMA ADABINA SAYGI ADINA'' YAYINLIYORUM! Mersin'e gönül selamlarımla.. Saygılarımla..  09.02.2009 10:00
 

Bizleri yaratan Ulu Mevlam leblebiyi yaratırken leb dedin mi başka şey anlaşılmasın diye yanına benzer kelime icat ettirmemiş!! Lebalep var ama ne gerek var!! Milletin aklına mı gelecek!! Blogların Mevlanasına selam olsun!! ( neşen yerine gelmiştir umarım!!)

Ahmet Balcı 
 08.02.2009 21:56
Cevap :
Aman efendim. Buyurunuz, Allah için üç'leyiniz töğbe'nizi.. Ne haddine Mevlana'yla anılsın ''BU'' Çingene! :(  08.02.2009 23:31
 

Bu mavi:) elbiselerle daha bi sevdim; nedense:) Ve zaten severdim ama bu mavi:) yazısıyla "Melekler yüreğinizden öpsün" demenin ötesinde, yüreklerden, yüreğimizden öpen sevgili Sabiha Hanım'ı da daha bi sevdim:) Sevgiler, aydınlık şehrimden yansıyan mavilerle. Not: az önce sevgili Okan Bey'e uzun uzun yorum yazdım, lütfen yayına alınca bir göz atın olur mu?

derinmavi.. 
 08.02.2009 21:44
Cevap :
Bilirsiniz ki ben ''çingen pembe'' bi de kırmızı rengi severim! :) Ama sırf sizin mavi hatırınıza değil mavi'yi sevdiğim için, mavi rengi de severim..:) En güzeli de ne biliyor musunuz efendim. Hepimiz renk renkiz ve öyle güzeliz bir de bunu bir farkedebilsek! İlla ki de aynı düşüneceğiz diye bir şey yok ki! :( Teşekkür ederim değerli yorumunuza. Okuyacağım Sevgili Okan'a olan yorumunuzu.. Sevgilerimle..  08.02.2009 21:54
 

Senin ağrıyan başına, fes başına, püskülü ben olayım...Sevgi ve saygımla...

yeşilsoğan 
 08.02.2009 20:48
Cevap :
Sevgili Yeşilsoğan,Rahmetli ninem,tee biz da çocuktuk sizi tanıştır dı bizle. Dedi'bol bol yiyin bunları çocuklar iştanızı açar hastalıklar savar'Onun için, çok sevdiğim ve fırsat buldukça iştahla yediğim,sizin bir kardeşiniz daha vardır.Adı taze'yeşil sarımsak'çocukluğumdan beridir'kara nenemin'hatırası şimdilerde de ruhu hatırına sizi hem sever,hem deyerim.Ama!Nedense iki üç gündür yemediğim halde,nedense demiyorum!Azcık annamana çalışırım çünkülün,yüreciğimi sancılatır,başımı ağrıtır,karnıcığımı burar.:(Ona bende çok selamcık süleyesin de üzmesin boş yere kendicazını da bizcazı da.Ah be nasıda düşünemedim.Tüh!Şimdi kurşun dökmem mi ben beya, Milliyet Blog'çun başından aşa:)te büle:)Dur fal bakayım azcıkın sana.Abe Yeşilsoğan'cağzım ne olmuş sana büle be kızanım?Her bir yanını Alaman'yada çalışan'köle kızancıklar'sarmış,sankilim içlerinde kendimide görürüm,seni paralamana çalışırız.Biz köle değiliz neden bize durduk yerde köle dersin çabuk özür dile deriz!Seni seviyor LEB DİYORUM!:)  08.02.2009 21:33
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1988
Toplam yorum
: 5389
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4897
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster