Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Acil bir üfürükçü lazım!

Acil bir üfürükçü lazım!
 

http://www.komikim.com/karikatur/karikaturler/yelizgultekin/hoca_sayesinde.jpg


Sormayın dostlar… Acil bir üfürükçü lazım.Bilgisayarımla, yazıcısı birbirlerini tanımazdan geliyorlar. Ne oldu bunlara anlamıyorum. Hani yıllar yılı evli kalan çiftlerden biri bir gün aniden soğuduğunu fark eder, ki genelde bu soğuyan taraf erkektir; ve kadın fellik fellik üfürükçü aramaya başlar ya; “Aman hocam, yaman hocam, bize bir sıcaklık yapıver” yakarışları. İşte ben tam o noktadayım. Bilgisayarım erkek, yazıcısı muhtemelen dişi. Ve bu erkek bozuntusu Kazanova, nice zamandır tanıyıp, sevip saydığı yazıcıyı, bu gün tanımam da tanımam diye tutturmasın mı? “Ula oğlum tanıyorsun, daha dün çıktınızı beraber yaptınız, bak bu kâğıtların bu belgelerin anası babası sizsiniz” diyorum, bana mısın demiyor. Nuh var, ama peygamber sözcüğü yok, kör olasıcıda.Yazıcı masum. Biliyorum iletişim kurmak istiyor. Çünkü ne zaman elini (usb) bizim Kazanovanın beline (usb girişi) atsa, köftehor “bilinmeyen aygıt” çığlıkları atıyor. Hadi dedim belki unutmuştur, resimlerini göstereyim belki hatırlar, hani olmuştu ya “50 ilk öpücük” isimli bir filmde. Onun gibidir filan. Resimlerini (tanıtım CDsi) açtım, bakınıyor bakınıyor; “I ıh” diyor bizimki. “Bunu tanımıyorum”. Hay senin tanımana da tanımamana da… Bütün olasılıkları denediğim halde, bizimkiler böyle birbirlerine karşı soğuk ve buz gibi olunca benim de aklıma bir üfürükçüye muska yaptırmak geldi. Yoksa yazıcı kızı alıp; bir okutsam mı? Hani göbek çukuruna bir dua neyim yazdırsam olur mu ki? Çünkü başka hiçbir çare kalmadı artık.Bir üfürükçü veya muskacı yahut hoca, adları her ne ise; bu insanlar ve onlardan medet umanlar hep ilgimi çekmiştir. Böyle durumların cereyan etmesi için, önce bu tarz çarelere başvurdurtan bir olayın olması gerekir. Sanırım “çaresizlik” dediğimiz açmazları yaşarken oluşuyor bu durumlar. Yukarı tükürsen bıyık, aşağı tükürsen sakal, ağzında tükürüğü yuvarlayıp tam karşıya tükürme eylemi de bir üfürükçü bulma fikri. Nasıl fikir ama? İşte o noktada bir fısıltı başlıyor. “Ya şu mahallede, bir hoca varmış, şıp diye biliyormuş… Neyi biliyormuş? Meçhul. Bazen bu hocaların adları cinsiyetlerine göre değişiyor. Eğer bir kadınsa, ağızlarda adı “Bilgili kız” oluyor. Lafın güzelliğine bakın. Ama içerik fos.“Neyi biliyor, nasıl biliyor?”“Cinleri varmış.”“ Yapma ya! Kaça almış tanesini?”…Bilgili kızları bir kenara alıyorum şimdilik. Onlarla bilahare ilgileneceğim.Asıl derdim hocalar ya da üfürükçülerle. Çünkü bir muska, bir iki dua benim pc ile yazıcı arasını düzeltecekse tamamdır. Peki gerçekten eşler arası sıcaklık yaptırmak için muskacılara gelenler için, bizim hocalar ne düşünürler hep merak etmişimdir. Şöyle kadına bakıp; “ulan adam haklı, ne yapsın senin gibi paspal bakımsız şeyi” dedikleri oluyordur sanırım. Yada “adama bak len, cillop gibi karıyı bırakmış, ulan ne südü sümüğü bozuklar var bu dünyada yahu, dur bu sıcaklamayı ben ikimiz arasında yapayım, …iktir et elin yavşağını” gibi. Ben olsam düşünürüm. Muhtemelen onlar da düşünüyorlardır.Şimdi benim Kazanova, yazıcısına göre daha genç ve daha karizmatik. Götürdüğüm hoca benim yazıcı kızım için de aynı şeyleri düşünür mü? “Bu kadar yeni, alengirli, çok işlevli yazıcı varken, buna da bakılmaz ki” der mi? Ya da benim yazıcıyı kendi bilgisayarına yapmaya kalkmasın! Benim yazıcı alakasız çıktılar vermeye başlarsa? Yada hocanın muskalarını basar durursa sonra? Aman Tanrım!!Bana bir akıl verin yada dini bütün (!) bir üfürükçü tavsiye edin! Acil!
 
Toplam blog
: 135
: 3170
Kayıt tarihi
: 23.07.08
 
 

Eğitim sürecinin bazı bölümleri Almanya ve İngiltere'de olmak üzere en son PAÜ'den eğitim uzmanlı..