Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Siyaset
 

Açılmadan Boğulmak

Açılmadan Boğulmak
 

Açılımı bekleye durun siz,

Köylerin isimleri değişiyor,

Ne Mutlu Türküm Diyene yazısı siliniyor,

Genel bir af isteniyor,

.....

Biz hala açılımı bekliyoruz.

* * *

Artık kan akmasını istemiyoruz diyorlar,

Özgür oldukları halde, özgürlük istiyorlar.

Biz kötü niyetli değiliz diyorlar.

Soruyorum size;

Muhatabımız İmralı diyen bir insanın neyi iyi niyetli olabilir?

Bekleyin geliyor açılım, bekleyin.

* * *

Size Kürdistan’dan sesleniyorum diyor bir kadın,

Tam da açılım zamanı diyor hem de,

Hiçbir yetkili ses çıkarmıyor,

Niye mi.

Açılımı bekliyorlar.

* * *

Kim olursa olsun muhatabımız İmralı diyorsa bunu söyleyen vatan hainidir, Türkiye sınırları içerisinde size Kürdistan’dan sesleniyorum diyen vatan hainidir ve bunlara karşı duyarsız kalıp hala açılımdan bahsetmek şantaja boyun eğmektir. Bunun arkası kesilmez ve göreceksiniz kesilmeyecek.

* * *

Biz açılmayı düşünürken,

Birileri usul usul arkamızdan itiyor denize,

Suyun boyumuzu almasına ramak kalmış,

Uyanın artık boğuluyoruz.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..