Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '12

 
Kategori
Dünya
 

Açlık mı, Acizlik mi?

Açlık mı, Acizlik mi?
 

olcaykiykac.blogspot.com


Dünya'da açlık veya açlığın neden olduğu hastalıklardan ötürü günde 24.000 bin insan yaşamını yitiriyor. Bunun nedeni açlık mı acizlik mi? 

Aslında açlık insanlar açlıktan ölmüyor insanların aç gözlülüğü insanları öldürüyor... İngiltere, Fransa, Amerika, Norveç daha niceleri bunlar sömürgeci ülkeler değiller mi? 
 
Tayyip Erdoğan çıkıp masal anlatıyor gidiyor Afrika'ya yardım ediyor... İnsan hiç bu sömürgecilerin yüzüne vurmaz mı? ''Arkadaş bunların bu kadar yer altı kaynakları var nasıl açlıktan ölüyorlar'' diye.
 
''Komşusu aç yatarken, kendisi tok yatan bizden değidir'' bu sözü ben mi söyledim? Müslümanlığın temel esası yetimleri ve açları doyurmak değil midir? Ama bizim müslüman krallarımız araba koleksiyonu yapma peşinde sorsan ondan müslümanları yoktur. Evet arkadaşlar müslümanız ama kendimize. 
 
Her sene milyonlarca kişi haç ibadeti için Arabistan'a gidiyor insan hiç kalkıp sormaz mı  ''Bu milyonlarca kişi bu kadar parayı ayda 10 dolar ile geçinen Afrika ülkelerine götürüp bağışlasa?'' Kusura bakmayın ben müslüman olduğumuzu unuttum insan kurtarma derdine düştüm.
 
OLCAY KIYKAÇ
 
Toplam blog
: 83
: 5833
Kayıt tarihi
: 27.06.11
 
 

Manisa/ Soma Doğumluyum. Her ne kadar yazılar yazmayı bunları da paylaşmayı sevsem de bir gün yaz..