Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '16

 
Kategori
Güncel
 

Adana-Ankara uçağında sonu dayakla biten taciz

Adana-Ankara uçağında sonu dayakla biten taciz
 

 Geçen günlerde sosyal paylaşım sitesinde büyük kızımın okul arkadaşının bir yazısını okudum. Yazıda okul arkadaşı Adana-Ankara uçağındaki bir olayı anlatıyordu. Genç bir hanım arka koltuktaki beyin tacizine uğruyor. Ayakları ile öndeki hanımın ayaklarını taciz eden kişi uyarılara aldırmıyor, üstüne üstlük hanım şikayetlerini dile getirmeye devam edince tekme tokat, yumuruk girişiyor ve tacize uğrayan hanımı bir de dövüyor. Uçaktaki kişilerin sadece izlediği olayda hanım şikayetçi olmaya kalkışınca  sadece iki genç kız şahit oluyor. Erkeklerin büyük bir dayanışma göstererek sadece izlediği, müdahale etmediği, şahit olmadığı bu olayı okuyunca aklıma bir kaç yıl önce Bodrum-İstanbul uçuşunda başıma gelen kötü olay geldi.

 Bir kaç yıl önce ben de bir uçuş sırasında arka koltuktaki çocuğun tekmeleri ile sallanan koltuğum sebebi ile çocuğun ebeveynini çok kibar bir şekilde uyarmış sonunda, çocuğun babası tarafından 'Kafan açık sen tekmelenmeye layıksın 'cevabını almıştım. Bütün uçak halkının sadece izlediği bu olayda eğer uzatsaydım ben de tekme tokat dayak yerdim sanıyorum. O zaman uçak ahalisinin davranışı beni çok üznüştü. O kaba adamın sözleri beni , izleyenlerin vurdum duymazlığı kadar üzmemişti o gün.

 Son olayda dayak yiyen hanımın ruh halini çok iyi anlıyorum onun kadar ağır bir hakarete maruz kalmasam da.

 Toplumun duyarsızlığı, kişilerin mütecaviz davranışları yaşamımızda sıkça karşılaştığımız olaylar biz kadınların. Zaman zaman bir taşıtta, bazen bir banka veya elektrik kuyruğunda, bazen trafikte. Ama sık sık karşılaştığımız olaylar.

 Ne yazık ki toplumdaki yozlaşmadan gittikçe artıyor bu olaylar.

 Ne diyeyim .Umarım hiç kimse böylesi kötü olaylarla karşılaşmaz diyeceğim.

 Çok fazla hayal olacak.........

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..