Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Adını dağlara yazdım yavrum

Annem geçenlerde, “ adını dağlara yazdım yârim “ parçasını; “ yârim “ sözcüğü yerine  , “ yavrum “ sözcüğünü koyarak, bana ithafen okuduğunu söyledi. Çok duygulandım. Hatta tüm sözlerini yazıp ezberleyeceğini söyledi. Ben de ona;” Yazma işinde yorulma, ben sana yazar getiririm.” dedim. Yazdım da. Bu akşam annemin yanına gitmek için yola çıkıyorum. Yarın da kısmetse yanındayım. Birlikte okuruz artık parçayı.

“Dağlar “ hep benim hayatımda anlamlı bir yere sahip. Örneğin; oğlumun babası ile bizim parçamız “ dağlar seni delik delik delerim “ di. Hatta oğlum bunu duyunca; “ Siz de ne romantikmişsin ha, başka parça bulamadınız mı? “ diye takılmıştı.

Bugün, denizin yanı sıra olmazsa olmazlarımdan; Pazar günleri dağ yürüyüşlerime çıkmak. Büyük haz alıyorum o etkinliğin içinde olmaktan. Geleceğe yönelik hedeflerimden biri doksan yaşımda da trekking yapabilmek. Kısmet!

Düşlerimden biri ise; önü deniz, arkası dağ bir evde oturmak. Bazen diyorum ki; belki de düşlerin gerçek oldu sen hala farkında değilsin! Çünkü Fethiye’ de çoğu parkur denize kavuşuyor. Benimde evimin uzak da olsa arkası dağ, önü deniz. İşte açgözlülük ya, illa benim düşlediğim yakınlıkta olacak! Yoksa inatla inkârdayım. İnkârımın kırılması için duacıyım!

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..