Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '11

 
Kategori
Futbol
 

Adnan Polat'ın suçu ne?

Adnan Polat'ın suçu ne?
 

Galatasaray Başkanı başarılı olamadı. Bu kesin. 

Galatasaray tarihinin en kötü sonuçlarını aldı. Bu da kesin. 

Peki Adnan Polat ne yaptı? 

- Rijkard ve Hagi gibi Dünyanın en tanınmış antrenörlerini getirdi. 

- Baros 

- Kewell 

- Elano 

- Neill 

- Keita 

- Dos santos 

- İnsua 

- Pino 

- Misimoviç 

- Yekta 

gibi Türkiye liglerinde her takımda oynayacak oyuncuları transfer etti. 

ARENA stadyumunu devreye soktu. 

Gördüğüm kadarıyla takımın deplesman maçları dahil tüm maçlarına gitti. 

Oyuncuların maaşlarını pek huzursuzluğa neden olmadan zamanında ödedi.(okuduklarımıza göre) 

Futbol şubesi sorumlusu Haldun Üstünel'le geçinemedi. Haldun Üstünel görevinden ayrıldı. 

Keita yı gönderdi. 

Neyi kötü yaptı. Ben bu tabloda bir tek hatalı hareket görüyorum. O da Keita'nın gidişi. 

Bir de; 

Olsa olsa Adnan Polat kulübe yeterince zaman ayıramadı. Mı acaba? Onu da bilemiyoruz. 

O halde, neden, Adnan Polat " tu kaka "ediliyor? 

Hani bir soru vardır? Bu durumda uygun mudur bilemiyorum ama, "Şeytan Bunun Neresinde" ? 

Allah kimseyi bu duruma düşürmesin. 

Bu kadar olumlu hususa rağmen, ben de Adnan Polat'ı suçluyorum. Başarısızlığı ona bağlıyorum. 

Yeni fikirler Dünyanız olsun./ Y.Ç. 

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..