Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

18 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Afedersiniz siz insan mısınız?

Afedersiniz siz insan mısınız?
 

Akıllara durgunluk veren bir memleketimiz var buna herkes katılır mı bilmiyorum ama bu böyle. Akıllara durgunluk veren bir sistem var bu memlekette, bu da kabul. İnsanlarımız artık 'vurdumduymaz bana ne'ci olmuş bu da kabul. Sorumsuzluk diz boyu buna da kabul.. Resmen üç maymunları yaşıyoruz milletce. Duymadım, görmedim, söylemedim. Zaten bir başlasak ellerimizi gözlerimizden, kulaklarımızdan ağzımızdan çekmeye o zaman ise yaradığımızın farkına varacağız, işte o zaman mutluluğu arama gereği duymadan mutlu olan bir toplum haline geleceğiz.

Son günlerde haberlerde seyredip gazetelerde okuduğumuz alışveriş merkezinde(ismini bilerek ve isteyerek yazmadım ki reklam olmasın daha fazla) yaşananlar dünyanın hiçbir yerinde yaşanmaz galiba. Hadi "yaşandı" diyelim bu sıklıkta yaşanmaz. 15 gün ara ile iki cana mal olan bir yer saray olsa kapatılır ve incelemeye alınırdı normal şartlarda. Bari buradaki alışveris merkezi tüm merdivenlerini düzeltene kadar kapısını açma izni verilmeseydi de, 'hah işte birileri yiten canlardan sorumluluk duydu elini attı olaya' diye teselli bulabilseydik. Ama nerde, bizde 'saldım çayıra mevlam kayıra' hükmü geçerli olduğu için hiç kimse Allaha şükür olayı üzerine almıyor, bırakın üzerine almayı ilgilenen bile yok.

Hükümet;

Cocuktan Sorumlu!

Eh buralarda suc unsuru olmadığına göre suçlu anne olmalı 'kardeşim ne derdine alışverişe gidersin, çocuğuna sahip çıkmazsın' değil mi? Ah bağrı yanık analar ah.. Yandığınızla kaldığınızı biliyorsunuz değil mi?

Yazık ki ne yazık. Nelere yazık biliyor musunuz?

O alısveriş merkezini insa edenlere de, bana da insan deniyor buna yazık. O zaman ben insanlığımdan utanıyorum çünkü.

O alışveriş merkezi hala açık buna yazık.

O alışveriş merkezinden bir sorumlu çıkıpta açıklama yapmadı buna yazık.

Sırtımızı dayadığımız .................devletimizin sayın yetkilileri ağızlarını açıp tek kelime etmediler ya buna yazık.

Tv ler acılı ailelerin yarasını deşmeyi görev bilip ha bire saçma sapan sorularla onları ağlatıp yürek dağlatıyorlar. ama sorunun çözümü için parmak kıpırdatmıyorlar buna yazık.

İnsanlarımız hala oraya akın akın gidip alışveriş yapıyor buna cok daha yazık.

Ya yiten o iki can. Onlara neden yazık biliyor musunuz resmen pisi pisine gittiler. Bir hiç uğruna sadece üç beş kuruş kar etmek için sorumsuzca yapılmış bir alışveriş merkezini seçtikleri için hayata veda ettiler.

Buna tepki vermeyen herkese yazık aslında ama herkesde aynı düşünce var !benim elimden ne gelir ki' oysa binler birleşse bir tek gün bile o merkeze kimse gitmese bakın neler değişir neler.

Yiten canlara ve acılı ailelerine söyleyecek hiç bir şey bulamıyorum. Çünkü evladını kaybeden bir annenin acısını hiç bir şey dindiremez bunu çok iyi biliyorum.

http://biryardimeli.bz.tc/

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..