Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '12

 
Kategori
Çevre Bilinci
 

Ağaç keserken, evlatlarınıza, torunlarınıza bir gramcık acıyın ne olur...

Ağaç keserken, evlatlarınıza, torunlarınıza bir gramcık acıyın ne olur...
 

ORMANIMIZ; BİR TANE, BİR TANE YOK EDİLEREK OTEL YERİ AÇILIYOR.


Bu yaz, dinlenme amaçlı, yakın diye ADRASAN'a gittim. Herkesler dinlenip gününü gün ederken, bana neler oluyor bilemiyorum. Gözüm kalıyor dalda budakda. Kulaklarım hep dinlemede, bir kuş sesi duyarmıyım diye. Deniz kıyılarına atılmış neler neler mi ararsın... Bilemiyorum. Ne demem gerekiyor. Demek istediğim o kadar çok şey var ama maalesef ki malum sebebden dolayı diyemiyorum ve de dolayısıyla yazamamış oluyorum. Aklı başında bir insan, ağaca çıkar da kendi bindiği dalı keser mi? KESMİŞ İŞTE. Evet ADRASAN da kesmiş işte. Çekmiş olduğum fotoğrafları bir de buraya yükleyebilsem ki, sizlere neler neler gösterebileceğim. Bilemediğimden değil. Şartlardan dolayı yükleyemiyorum. Sizler görmeden de anlarsınız bunu biliyorum.

O güzelim çamlar kesilmiş, yeri izi yok. Sanki orada hiç ağaç yetişmemiş gibi kökünden felan bir kıymık dahi yok. Bazı yerde de ormanı katlederek, koyun öteki tarafına doğru yol açılmış. İyi güzel açılmışda bu yolu kim açmiş . Kesilen ağaçlar nerede. Onlardan yolun uçurum tarafına neden herhanki bir şey, korkuluk gibi bir şey yapılamaz mı? yapılır da. ama nerede.... Her taraf çer çöp içinde yerlerde bir asvalt dahi yok. arabalar son sürat geçiyorlar. Oteller insanlar toz toprak içinde. Yemek mi?... yiyorlar, toz toprak mı yıyorlar belli değil. Sanki orada köy yok. sebze meyve ateş bahası. Balık dersen asla yok YOK yani. Kuş diye bir şey yok. Yok, YOK yani. Orada en bol olan bir canlı var o da KARASİNEK. Ha Adrasanın en iyi otellerşnden birine gitmiştim. Hani mezbelelik bir yer olsa derim ki ete göre yahni. Ama değil.

Aslında ADRASAN o civarın EN EN GÜZEL koyu. Harika bir konumu var ve sanki cennetten bir parça. Fakat gel gör ki, pislikten geçilmiyor. Talandan geçilmiyor. YAZIK OLUYOR YAZIK....

İnsan olan insan bunları görmez mi? Görüp, görüp de nasıl dinlenebilir.

Ben dinlenemedim. Daha beter sinirlerim yıprandı. Vallahi ağladım.

YAZIK..YAZIK... kendinizin sağlığını düşünmüyorsunuz, bari gelecek torunlarınızın SAĞLIĞINI düşünün.

İLGİLİLERE....

 

 
Toplam blog
: 56
: 661
Kayıt tarihi
: 24.02.08
 
 

Emekli, 19 mayıs ..