Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Ağlaya ağlaya

Merhaba,

Önce şehitlerimize ağladık, sonra Van'da yaşayan vatandaşlarımıza sonra yine şehitlerimize sonra yine Van'daki vatandaşlarımıza. Sürekli ağlamaya başladık. Bayramları bile gölgeledi. Cumhuriyet Bayramıda Kurban Bayramıda biraz buruk geçti bu sene. Kutlamadık mı? Tabii ki kutladık. Engellere rağmen kutladık. İkisini de hem de coşkulu bir şekilde kutladık. Ama bu coşku eğlence coşkusundan çok yardım eli coşkusuydu.

Çoğu zaman gözlerim doldu. Kıyafetinden gıdasına herkes elindeki, varını, yoğunu ortaya koydu. Çok gururlandım. Van nedeniyle Kızılay ve diğer yardım kurumlarına bağışlanan kurban ve para miktarının artmasıda, şehitlerimiz nedeniyle onlara sahip çıkan Mehmetçik Vakfı ve benzeri kurumlarımıza yapılan bağışların artmasıda beni çok gururlandırdı. İşte benim milletim! dedim. İşte bu dur. Herkes bir işin ucundan tutsa ortada iş kalmaz.  

Ama devletimin etkisi aynı şekilde gözlenemedi. Niye diye sormadan geçemeyeceğim kadar kötüydü bu etki. Önce şehitler konusu var. Teröre koltuk çıkan devlet görüntüsü veren AKP Hükümeti bence sınıfta kaldı. Törenlerle gelen PKK'lıları baş tacı ettiler. Bu ülkenin civanlarını yakan bir uğru gurubuna bu payeyi vermek belki hükümettekilere yakıştı ama Türk milletine yakışmadı. Heronlar konusundaki polemikler belkide bu konuda baş rolü oynadı. Hükümet bu konuda da sınıfta kaldı. Kendi egolarını tatmin ettiler. Evet ama neyin karşılığında? Onlarca şehidin! Sonrada Hamas elemanlarını getirdiler. Neredeyse hepsi çocuk katili hamas elemanları. Bu ülke onlara arka çıktı.

Ben ülkemdeki açları doyuramazken. Benim hükümetim bir kısım PKK lı ve bir kısım Hamas lıyı baş tacı ediyor. Ağırlıyor. Zoruma gidiyor bunlar. Benim onayım yok. Benim bu konuda toplu iğne kadar hakkım varsa onu helal etmiyorum bunu yapanlara. Bunun yanı sıra Van'da halen başını sokacak bir yeri olmayanların olması aynı hükümetin ayıbı değil mi? Biz kendimize yeteriz demek cesaret ister. İsrail'in yardım talebini kabul etmeyenler bu gün soğuktan donan çocuklara bunun hesabını veriyorlar mı? Yoksa televizyonlardaki AKP li müteahhit gibi mi olacak sonları.

Bak aklıma geldi. Veli Göçer cezasını çekti. Bu müteahhit ne olacak. Lütfen takip edin. Büyük ihtimalle ceza bile almayacak. Hatta devlet deprem konutları ihalesini isim değiştirmesi şartıyla bu müteahhite verebilir.Van'da hala bir düzen kurulamadı. Bu işin sorumlusu kim? Hüklümet değil mi? Orada hava kaç derece? Gece kaça düşüyor? Bir tane millet vekili orada dışarıda bir gece geçirdi mi? Büyük devlet ahkamı kesenler neredeler? Yardımları kabul etmeyenler neredeler? Hükümeti devirmek istiyor diye Paşaları hapse atanlar size sesleniyorum. Bu milleti inim inim inletenlere ne yaptırımınız var? Ey sevgili Cumhuriyet Savcılarım. Sizler niçin Cumhuriyet savcısısınız biliyorsunuz. Bunlar topluma karşı işlenmiş suçlar değil mi? Ne zaman bu işlere el atacaksınız? Ey Türkiye Cumhuriyeti Devleti ne zaman ülkemin ali menfaatleri kişisel menfaatler üzerine çıkacak?  Merak ediyorum. Hem de çok merak ediyorum.

 
Toplam blog
: 21
: 537
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

1960 Ankara doğumluyum. İktisat mezunuyum. Haberleşme Ustasıyım. Uluslararası lisansl..