Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '18

 
Kategori
Magazin
 

Ah Benim Adaletim

Ah Benim Adaletim
 

Eey Kılıçdaroğlu sen miydin ülkede adalet yok diyen? Üstelik adalet için Ankara'dan İstanbul'a kadar yürüyen?

Bak! Seren Serengil'i nasıl hapse attılar..

Ülkede adalet'ten söz edilmeseydi 3 gün süreyle hapse mahkum edilebilir miydi?

Bu sabah saatlerinde cezasını çekmek üzere hapishaneye teslim olan Serengil Pazartesi günü tahliye edilecek kimse merak etmesin.

Cumhuriyet tarihinde hangi hükümet tarafından böyle 3 günlük hapis cezası uygulaması gerçekleştirebilmiştir?

Cevap; "e" şıkkı..

Hiçbiri!

Adalet işliyor bu ülkede adalet!

Gülben Ergen'in şikayeti üzerine hakkında verilen tedbir kararına uymadığı gerekçesiyle 3 günlük hapse çaptırıldı Seren Serengil. 

Dertlerimize ve tasalarımıza bakar mısınız sevgili okurlarım..

Günlerdir magazin medyasında Serengil'in 3 günlük hapsi konuşuldu. Acaba hapse girecek mi, girmeyecek mi diye..

Sonunda girmiş!

Bugün dahil haftasonunu hapishanede geçirdikten sonra Pazartesi günü evine dönecek. Seren'e 'iyi tatiller' demekten başka bir şey demek içimden gelmiyor.

Reklam kuşaklarının söne erdiği çok olduğu halde Ergen ve Serengil'in neyin peşinde olduklarını anlayan varsa söylesin lütfen..

Güya Ergen ve Serengil'in araları bu sebepten dolayı açılmış..

Ee, Pazartesi gününden sonra ne olacak?

Hiç bir şey olmayacak. Belli bir süre geçtikten sonra aralarında tekrar anlaşma imzalanacak!

Peki yazık değil mi bu kadar mahkeme dosyaları nedeniyle tüketilen kağıtlara?

Yazık değil mi hakimlerin savcıların zamanına?

Ah benim adaletim!

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..