Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Akdeniz'de '' İçimizden Biri ''

Akdeniz'de  '' İçimizden Biri ''
 

İngilizce basılan Ölüdeniz Festival Broşürü


Akdeniz’de ‘’ İçimizden Biri ‘’

Blog yazarlarımızdan Coşkun Karabulut, bizleri Ölüdeniz’de konukseverliğiyle ağırlamasından çok kısa bir süre sonra biz blog yazarları Bülent Göncü, Sevgi Çekiç ve beni Ölüdeniz Festivali’ne konuk sanatçılar olarak davet etti.

Bu yıl 6. Kez yapılan Ölüdeniz Kültür ve Sanat Festivali, Türkiye’de olduğu kadar yurt dışında da büyük ilgi görüyor. Her yıl çok yönlü sanatçıları, yazarları, şairleri, tiyatro ve sinema sanatçılarını, ressam ve heykeltıraş sanatçılarını bir hafta boyunca bünyesinde ağırlayarak, izleyicilerle buluşturuyor.

Ölüdeniz’in sembolü olarak iyice hafızalara yerleşen sevimli ve inatçı ‘’Oğlak’’ her yıl alanında başarılı kişilere ödül olarak veriliyor. Bu yıl bu ödülü Uğur Dündar aldı. Her yıl zenginleşen festival etkinlikleri içinde kültür ve sanat ağırlıklı söyleşiler, imza günleri, konserler, resim sergileri, folklor gösterileri , bir hafta boyunca Fethiye ve çevresine ayrı bir hareketlilik getiriyor.

Bu yıl Festivale katılan ünlüler arasında Sunay Akın, Ayten Gökçer, Zeynep Oral, Behiç Ak, Akgün Akova, Ahmet Günday, Ahmet Eraslan, Bayram Salman, Nurettin Rençber, Canan Tan, Serhat Raşa, Alev Coşkun ve Zekai Tunca var.

Ben Festivale ‘’ My Life Story ’’ isimli sergimle katılıyorum. İlk kez resimlerimi bir galerinin dışında yerli ve yabancı ziyaretçilere izletmenin heyecanını yaşıyorum. Bakalım nasıl bir tepki gelecek ve neler yazacaklar anı defterime…

Bir moda tasarımcısının resimleri, Ölüdeniz’in sihirli atmosferinde bakalım kimlere ne anımsamalar, ne esinlemeler ve öyküler yaratacak…

24-28 Haziran 2009 tarihleri arasında yolunuz Fethiye’ye düşerse siz blog dostlarımı sergime bekliyorum. Bakalım sevgili Coşkun Karabulut, bu kez bizim için ne harika sürprizler hazırladı. Gideceğiz, göreceğiz, yazacağız.

Sanal dünyadan tanıdığımız ve gerçek yüzüyle tanıştığımız kültür ve sanat adamı Coşkun Karabulut’u böyle bir etkinliğe katkıları nedeniyle kutluyorum. Sanırım onu tanıyan tüm blog yazarları da onu kutlayacaklardır. O gerçekten özverili bir konukseverlikle Akdeniz’in tüm güzelliğini biz blog yazarlarına açan gerçek bir dost, içimizden biri…

Bu ülkede iyi şeyler yapanlara daha özen gösterilmeli diye düşünüyorum. Yanlış mı düşünüyorum…

 
Toplam blog
: 54
: 1526
Kayıt tarihi
: 21.06.07
 
 

23.05.1974 İstanbul doğumluyum. Mediha Yener Moda Okulu'ndan stilistlik ve modelistlik sertifikaları..