Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Akdenizden haberler...

 

Urla'da 23 nisan 2011 tarihinde engelli çocuklarımız için düzenlenen etkinlikte, denize levrek yavrusu bırakma, folklor gösterileri, oltayla uzağa kurşun atma yarışması gibi; etkinliklerin gerçekleşmesi sonrası; gece kalmasına çipura, karagöz vs balık avı için aynı gece Seferihisar'a geçtim. 

İzmir, Alanya, Manavgat, Side, 1800 metre Toros dağlarında alabalık avı ve Mahmutlar açıklarında jig ve yemli; lagoz, mercan, palamut, iri mezgit, lipsöz, derin su avımdan sonra; bu akşam 23.30 da kısmetse Adana'ya hareket ediyorum. Yarın 30 nisan 2011 tarihinde muhtemelen Arkadaşlarla Yumurtalık açıklarında minekop avı ve vs balık avı gerçekleştiriyor olacağım. 

Anamur (Mersin) arasındaki balık avımı aşırı yorgunluktan dolayı iptal etmek zorunda kaldım. Bura da beni davet eden değerli arkadaşlarımdan çok özür dilerim. 

Pazar günü ise Seyhan Barajında arkadaşlarımın organizatörlüğünde "Sudak" avı açılışını gerçekleştiriyor olacağım. 

Bu avım ile bu geziye son noktayı koyup İstanbul'a dönüş yolculuğum başlayacak. Tüm ayrıntıları ve detayları mayıs ayı içinde Allah kısmet ederse periyodik olarak yayınlayacağım. 

En kısa zamanda sizleri Ege ve Akdeniz bölgesinde geziye çıkaracağım! Şimdilik sağlıcakla kalınız... 

M.Talip Girgin 

 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..