Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '16

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
403
 

Dilim seni dilim dilim dileyim!

Dilim seni dilim dilim dileyim!
 

Görsel netten alıntıdır.


*Dilim seni dilim dilim dileyim, başıma geleni senden bileyim!

*Sen seni bil sen seni, sen seni bilmezsen patlatırlar enseni!

*En zor bilim, kendini bilmektir!

*Ne olduklarını bilmeyenler, ne dediklerini bilemezler!

*Durmadan bana geleceğine, arada bir de kendine gel!

*Ticaret ehli değilsen dükkan, hal ehli değilsen ağzını açma!

*Bin sene de okusam ne biliyorsun deseler, haddimi bilirim derim!

*Söz dile geldi mi, öz harcanır!

Bunca söz boş yere değil de nice nice ince eleklerden geçirilip, kulaklara küpe olsun diye söylenmiştir mutlaka. Arada bu sözleri hatırlayıp kıssadan hisse çıkarmak erdemi bulunmayan kişi eksiktir işte! Yani kişisel kusurludur bana göre.

Haddini bilmek erdemdir, erdem... 

Kiminle "...en uzağa kadar gider" yarışına girmeden önce karşıdakinin eline, klavyesine biraz bakmalı bence. :)

Cenge başlamadan, hodri meydan demeden, talimatlar, emirler yağdırmadan önce, en azından yan yana dizdiğin kelimelerin, birbirine nasıl ve ne kadar uyduğuna, birbirlerine yakışıp yakışmadığına bi bakmalı. Okuyanın gözünü kulağını mı tırmalıyor yoksa okşuyor mu bi hesap etmeli. Hani deyim yerindeyse, "şapa oturmamak" için İnce eleyip sık dokumalı. Söyle arada bir de bir aynaya bakmalı, hemi de boy aynasına. 

Hele de attığını tam onikiden vuran biriyle savaşa girmişsen, kalkanı tam siper etmelisin heryerine. Mazallah gelip o oklar paralamasın biyerleri. 

Sağlı sollu patlatıverdiği patileriyle, bahçenin ortasında bir fareyi sersemletmiş bizim Sarıkız. Yaman kedi bizim ki.  Ne olduğunu anlayamayan farenin başında tam tam dansı yapmaya hazırlanıyordu ben gördüğümde. Hani bazen bir kediyle fareden bile ders çıkarmalı insan kendine. Hayat tecrübelerle sabit çünkü. Ders almak büyük meziyet. 

Yani gülünç duruma düşmemek için, uz durmalı yahu...

Kişi kendini bilmeli...

Ne bilim, neden gerek duydum bunlara. Bilmem ki!  :)

Bitti!  :))

Nuray Örs

24.02.2016

Bilecik

ERIC VAN BUYTEN, Abdülkadir Güler bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yorumlarınızı cevaplamakta geciktim, kusura bakmayın arkadaşlar. Hoşgelmişsiniz, teşekkürler...

Nuray Ors 
 03.03.2016 0:03
 

Bana "patlatmadınız" değil mi? "İşkilli tüzük" misali bir "darbe" bekliyorum. O darbe sizden gelirse üzülürüm. Beni teselli edin ne olur! Hafızam yanıltmıyorsa ben size hiç ilişmedim. Bir intikam söz konusu değil yani. Kendi halinde ve oldukça "mülayim" bir üyeyim. Selamlar ve saygılar efendim:)

Ümit Culduz  
 25.02.2016 0:24
Cevap :
Yok yok, kimseye direk bişi patlatmadım inanın Sayın Culduz :) Ayrıca şaka yapıyor olmalısınız, anlamamış olamazsınız. Ve yanılmıyorsunuz evet, bana hiç ilişmediniz.Siz kendi halinde bir blogcusunuz :) Sevgiler, selamlar.  02.03.2016 23:56
 

Aklın gücü bilgiyle insanın özgürlüğü de gerçeklerşir...Selamlar.

Abbas Oğuz 
 24.02.2016 20:40
Cevap :
Güzel söz! Sevgiler, selamlar...  02.03.2016 23:56
 

İnsan kendini bilmeli, doğru...Selamlar, mutlu kalın...

Ayşegül HAYVAR 
 24.02.2016 20:22
Cevap :
Selam, sevgi benden olsun arkadaşım.  02.03.2016 23:57
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 152
Toplam yorum
: 899
Toplam mesaj
: 43
Ort. okunma sayısı
: 1531
Kayıt tarihi
: 18.12.08
 
 

Yaşamayı seven, yaşamı dürüst ve içten yaşayan, evi, eşi ve iki yavrusunun annesi... ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster