Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '09

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

AKP’ den son açılım. Soyun da gel

AKP’ den son açılım. Soyun da gel
 

Milliyet


EKONOMİK kriz yüzünden işsiz kalan, çaldığı tüm kapılardan olumsuz yanıt alan İzmirli deri işçisi 45 yaşındaki Ali K., Konak Meydanı’nda çırılçıplak soyunup protesto gösterisi yaptı. Yaklaşık 500 metre koşan çılgın işsiz, polisler tarafından gözaltına alındı.

Ünlü aktör Şener Şen’in, canlandırdığı dar gelirli bir memuru çıplak şekilde koşmaya başlamasıyla ünlü olmasını anlatan filmi ‘Çıplak Vatandaş’ İzmir’de gerçek oldu. İzmir’in Buca İlçesi’nde oturan ve deri işçiliği yaparken işinden atılan iki çocuk babası Ali K., İzmir’in ünlü Konak Meydanı’nda soyundu ve koşmaya başladı.

Turan GÜLTEKİN/İZMİR, (DHA)

Haberin devamı için: Tıklayabilirsiniz:

http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=turkiye&KategoriID=&ArticleID=1067813&Date=06.03.2009&b


Vatandaş şikayet etti.

Provokatör dediler.

Derdini anlattı?

Seni kim yolladı dediler.

İşim yok. Açım dedi.

Gazze de çocuklar ölüyor, önce onlar dediler.

Çocuklarımın yüzüne bakamıyorum dedi.

Bana mı sordun yaparken dediler.

Sizin adaletiniz bu mu dedi.

Beğenmiyorsan çek git dediler.

Kendimi öldüreceğim dedi.

Tohumuna para mı saydık. Ne halin varsa gör dediler.

Sizi insan haklarına şikayet edeceğim dedi.

One minüt. One minüt.

Sen dilekçe de yazamazsın şimdi. Biz yazarız, sen şu senedi imzala da öyle git dediler.

Vatandaş ben böyle yaşayamam artık dedi.

Durmak yok. Yola devam dediler.

Bu yemeğin üstüne tatlı iyi gider. Buyurun. O zaman. Self servis.

İlahi Güçler

Artık tövbe etmeye karar veren gay kiliseye gidip günah çıkarmaya karar verir. Kiliseye gider. Papazı gördüğünde papaza sulanır ve hemen çan kulesine tırmanır. En tepeye çıktığında seslenir.

-Papaz efendi sesime gel.

Papaz birden şaşırır ve nihayet erenlere karıştım galiba. İlahi güçler beni çağırıyor diyerek kuleye tırmanmaya başlar. Kuleden tekrar ses duyulur.

—Papaz efendi soyunda gel...

Papaz peki der ve beni en doğal halimle istiyorlar sanırım diyerek soyunur.

Ses tekrar.

—Papaz efendi bu ne cüret, dön de gel, der.

Papaz hak verir sese. İlahi güçler görünmek istemez tabii diyerek arkasını döner gay da işini bitirir. Papaz şaşkın şaşkın aşağıya iner. Tam o sırada bir çocuk koşarak kilisenin kapısından girer içeri ve ağlayarak bağırır.

—Papaz efendi, papaz efendi. Ben çok büyük bi günah işledim, bi elma çaldım.

Papaz cevap verir

—Ne günahı be evladım ilahi güçler döt mikiyo...

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..