Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

AKP Hırs Küpü

Bugünlerde
En çok AKP şaşırtıyor beni
Bir hırs
Bir hırs
Bir hırs
Sormayın gitsin
Ben diyor başka bir şey demiyor
Görmüyor gözü kendisinden başka kimseyi
Oysa
Oysa
Oysa bu dünya kimseye kalmaz ebedi
İnsan bugün var yarın yok bu dünyada
Onun için derim ki
Bırak bu hırs küplüğünü sevgili AKP
Gel şu ülkeyi hep beraber yönetelim
Eksileri artı yapalım
Eksi diye bir şey bırakmayalım
Yaşayalım şu dünyada
Barış ve kardeşlik içinde mutlu şekilde
Bir şiirimi alıyorum aşağıya
Buyrun okuyalım birlikte
 …

ACIDIR YOLUN SONU

Şu yalan dünyada
Acıya çıkar yolun sonu
Yaşam bir yoldur
İnsan bu yolda bir yolcu

Fakat bilmez insan
Nedendir bu yolda oluşu
Yürü denmiştir ona yürür
Acıyı da peşinde sürür

Bir de hırs verilmiş kendisine
Ama
Hırs gözünü bürürse bürüsün
Boş ver sen aldırma denmemiştir

Nice bilgeler yetiştirmiş bu acı
Hepsinin söylediği aynı “yaşam acı”
Acıyı azaltmanın yolu
Hırsı arzuyu kontrolde tutmaktır

Ey aşırı tamahkâr insan
Gel frenle şu hırsını arzunu
Sadece
O’nun için çalışmaya bak

Üret, üret daha çok üret
Asla kendine yontma bu üretmede
O’nun için demekbarış için demektir
Çıkarma bunu aklından

Düşün bakalım herkes barış derse
Nasıl olur şu yaşam denen rüya
Nasıl olur hırsını gemlese insan
Dahası sıfırlasa ulaşsa Nirvanaya

Gel hadi gel insanoğlu
Sıfırla hırsını
Ol bir ‘Nirvana’ gönüllüsü
Yaşa şu yolculuğu neşe içinde

Dinle şöyle can kulağıyla
Buda’yı Sokrates’i Hz. Muhammed’i
Azından vermektir hırstan arınmaktır
Üçünün de söylediği sözün özü


(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)



Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..