Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '10

 
Kategori
2010 Dünya Kupası
 

Almanya 4-0 Avusturalya

Almanya 4-0 Avusturalya
 

Almanya, Dünya Kupası'nda iyi yerlere gelebileceğini ve iddialı olduğunu gösterdi.


Maç, Dünya Kupası'na ve Almanya'ya yakışır bir maçtı. Alman disiplini yine kendini gösterdi. Almanya mükemmel pas yaptı. Maçı da hak ettiğini düşünüyorum. Avusturalya'ya oynaması için fazla fırsat vermedi.

Aslında Almanya'nın golüne kadar, yani ilk 8 dakika Avusturalya gayet ümit verici başladı oyuna. Atak ve güzel oynadı, daha ilk dakikalardan maçı zevkli bir hale getirdi. Fakat Almanya kendine çabuk geldi, verdiği pozisyonları telafi etti ve maçı tamamen kendi lehine çevirmeyi başardı.

Almanya oynadı, Avusturalya baktı diyebiliriz.

Klose'nin golüyle, Almanya daha da rahat oynamaya başladı.

Alman disiplini bu olsa gerek. 2 farkla önde olsanız bile, oyundan kopmayıp, saldırmak ne demek, bunu en iyi şekilde gördük. Birçok pozisyon buldular, goller kaçırdılar fakat yine de oynamaya devam ettiler.

Aslında maç çok daha da farklı olabilirdi. Bence Lucas Neill, defansı Galatasaray'da olduğu gibi iyi toparladı. Fakat sonra o da dağılınca maç hepten gitti. Özellikle Cahill kırmızı kart gördükten sonra oyundan iyice koptular. Bana sorarsanız, Cahill'in kırmızı kart gördüğü pozisyon, sarı kartlıktı...

Yine de hakemin maçın geneline göre iyi bir performans sergilediğini düşünüyorum.

Mesut Özil'den bahsetmek istiyorum. Onu elimizden kaçırdığımız kötü oldu. Avusturalya karşısında mükemmel bir performans sergiledi, takımın en iyilerindendi. Löw onu iyi kullanıyor.

Vuvuzela sesleri, yine bana göre tüm berbatlığıyla sahayı inletti. Geleneksel bir şey, anlıyorum fakat futbolcular adına son derece sinir bozucu olmalı.

Almanya'yı tebrik ediyorum, turnuvada iyi yerlere geleceklerine inanıyorum...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..