Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '13

 
Kategori
Blog
 

Amaçsız toplum olamayacağı gibi, amaçsız Blog Sitesi de olmaz.

Amaçsız toplum olamayacağı gibi, amaçsız Blog Sitesi de olmaz.
 

Maksat reklam olsun


 

Bu konuda daha önceleri de bir kaç blog yazmıştım. Bugün de yeniden bu konuda blog yazmak ihtiyacını hissettim.
 
Neden hissettin derseniz, son zamanlarda sayın Cem Beraat Çamsarı'nın " MB' nin yıldızının giderek söndüğünü konu alan " blogları buna neden oldu.
 
Neden MB'nin yıldızı daha fazla parlamıyor?
 
Çünkü :
 
Hiçbir marka reklamsız iş yapmaz.
 
Hiçbir toplum organize olmazsa başarılı olamaz.
 
Amaçsız bir gurup, rotasız bir gemiye benzer.
 
Kişisel çatışmalar toplumları çürütür.
 
Biz bu konularda ne yaptık?
 
Hangimiz bunlar için mücaele ettik?
 
Ben söyleyeyim.
 
- Sn.Sabiha Rana
 
- Sn .Kadri Kanpak
 
- Sn.Dr.Atanur Yıldız
 
- Sn. Baver Ergun
 
- Sn. Hızır Kabil
 
- Sn.Kerim Korkut
 
ve ben Yılmaz Çetingöz.
 
Sonuç baktım ki ki ve baktılar ki, Milliyet Blog da kimse, ortaya atılan görüşlere değer vermiyor, aksine verilen çabalar başka mecralara çekiliyor, polemik konusu oluyor. Sonuçta, bir şeyler yapmak isteyen arkadaşlar hüsrana uğradı ve gruptan tek tek koptular ve şimdi ortada pek görünmüyorlar. Aynen benim gibi.
 
Amaç tek bir grupla hareket etmek değildi. Bir çok grup kurulsun ve MB olarak toplumsal amaçlı bir mücadele verelim. Bir çok konuda sivil toplum örgütleri gibi hareket edelim.
 
Ama bu düşünce ve bu proje alay konusu oldu. Esprili yorumlara maruz kaldı. Hatta hakerete uğranıldı.
 
Toplumsal amaçlı hareket etmezsen, sesini duyurmazsan, reklamını yapmazsan, medya içinde kendini tam anlamıyla tanıtmazsan, Milliyet Blog'la kim ilgilenir?  Yazılan binlerce blogu kim okur ya da bu bloglar yeterince okunur mu? Asla .
 
Biz bize yeteriz derseniz, geriye söylenecek bir şey kalmaz.
 
Kendi dünyamıza takılıp kalırız.
 
Milliyet Blog'da yazılan binlerce güzel yazı var. 
 
Verilen büyük ve yoğun  emekler var.
 
Bu emekler neden karşılığını bulmasın.
 
Örneğin Sayın Mesut Selek'in " Kat Sanatı " hakkında çok değerli bir bloğu var. Neden toplumun büyük bir kısmı tarafından okunmasın. Toplum bundan mahrum kalsın.
 
Ama biz bunları yapacağımıza, burası blog sitesi, yazı yazarız, günlük yazarız, şiir yazarız, hikaye yazarız, okuyan okur dersek, kadük kalırız, emeklerimize yazık olur.
 
Bilmem anlatabildim mi ?
 
Saygılarımla.
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..