Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Analar hamarat gelin ister!

Analar hamarat gelin ister!
 

Aman oğluuum nereden buldun bu fıttırık kızı?
Alacam deme sakın, sütümü helal etmem valla!
Hanım hanımcık gelin isterim ben! Yoksa gözüm açık gider!
Önüne sıcacık çorban gelsin.
Gözlemeler, bazlamalar, bir de yanında bol köpüklü ayran..
Akşamları çilingir sofranı kursun tıpkı benim babana yaptığım gibi!
Rakı getirsin, buz getirsin!
Hastalandığında bir elinde aspirin diğer elinde bir bardak su koşuştursun etrafında.

Misler gibi koksun, ütülensin çamaşırların!

Dışarı çıkarken ceketini tutsun!

Hani diyorum dantel mantel!

Çeyiz meyiz!!
.......................

Öfff anne yeter yaa ...

Hastahane, çamaşırhane, yemekhane, meyhane yok mu ki bu memlekette.

Karın tokluğuna yakma beni ya..

Ütü falan istemem, bana bir kot bir gömlek olsa yeter.

Aspirin de neymiş, hastalandığımda yorganımı kafama çekerim olur biter.

Sakın kızma ama, ille de fıkır fıkır kızlar benim çekim alanıma girer.

Senin dediklerin çook eskilerde kaldı!

Şimdiki kızlar alın yazılarını kendileri yazıyor!

Feleğin çemberine çomak sokuyorlar hem de!!

Anaların en has gelini ünvanı yok artık!

Bebişim, cicişim vaziyetleri yani!

Yani lay lay lom , yani kakara kikiri!

Yani dadından yenmez!!!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..