Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '16

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Anayasa Referandum Komedisi

Anayasa Referandum Komedisi
 

ONAYLIYORUM


ANAYASANIN HALK ONAYI KOMEDİSİ
 
 
 
1980 darbesinden iki yıl sonra hazırlanıp halka sunulan Anayasa metni için 18 milyon oy kullanılmış kabaca 17 milyonun kabul oyuna karşılık 1 milyon ret oyu sonucuna ulaşılmış. Bu sonuç ülkemizde darbeye karşı olanlarca yıllardır Anayasa oylaması değil de ülkedeki salak, akıllı sayımı sonuçları gibi kabul görmüş ve zaman zaman bu ülkenin %90 ı salaktır yargısının zeka testi sınav sonuçları gibi lanse edilmiş ve halen edilmeye de neden olmaktadır.
 
Ortalama eğitimi 1982 de 3 üncü sınıf olan bir halktan Anayasa yorumu bekleyen O aklın tartışılması gerekirken nasıl fatura bu gariban milletin zekasına kesildi, nedense kalemle köşe tutmuş hiçbir lamba bu soruya gene bu güne kadar hak ettiği cevabı vermedi.
 
O Anayasa oylamasına evet desteği vererek çoğunluk olan %90 ın safında olup ülkemiz aydınları !! tarafından salak olmakla aşağılandığım bunca yıldan sonra, çok şükürler olsun, hükümet başımızın yeni Anayasa yapımı ve halk oylamasına sunulması teklifinin gerçekleşmesini dört gözle bekler oldum. Minnettar olacağım, aklımı bu kez doğru yönde kullanarak zeka seviyemin nihayet hak ettiği ölçüde anılmasına bir fırsat yarattıkları için.
 
Kesin akıllılar sınıfına katılmanın en kolay yolu o gün sadece iki cevaptan EVET i seçtiğim için salaklardan sayıldığıma göre, bu gün HAYIR diyerek aklımın haysiyetini kurtaracağım nihayet.
 
Tabii bir yol daha var.
 
177 esas 16 geçici maddeden oluşan Anayasa metnini okuyup yeni hazırlanan ve değiştirilmiş olan maddelerin kapsamında hangi kanunların oluşturulabileceğini ve olası bu yeni kanun maddelerinin benim bireysel hayatımda ne gibi etkileri olabileceğini yorumlamam, haklarımın kısıtlandığı ya da çoğaltıldığını anlamam için önce hukuk sonra Anayasa hukuk okumam gerekecek ki, bu gün hakimi, savcısı, avukatıyla tüm hukukçuların ortak aklı ile oluşan, mahkeme kararlarının dahi Anayasa mahkemesinden çok kere aykırılık nedeniyle döndüğünü bildikleri halde gene de benim içinden çıkabileceğimi sanan birileri var ki bu düzenlemeyi benim onayıma sunuyorlar.
 
Bu gün eğitim seviyemiz 6 sınıf ortalamasında iken.
 
ESAS BU AKLI SORGULAMAK GEREKMEZ Mİ  !
 
 
 
Nusret Atayman
 
Toplam blog
: 88
: 265
Kayıt tarihi
: 14.10.11
 
 

İstanbul 1946 doğumlu, gazetecilik yüksek okulu eğitimliyim. Müzik ve her türlü spor aktivitesi y..