Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '09

 
Kategori
Futbol
 

Ankaragücü-Sivasspor maçı sahi kaça kaç bitti

Ankaragücü-Sivasspor maçı sahi kaça kaç bitti
 

Sabahları işime hayli erken gelenlerdenim.
Uyanır uyanmaz, nedendir bilmem ama, bir türlü kahvaltı yapmak içimden gelmez.
Sabah erkenden kahvaltı yapmak, benim için dayak yemekle aynı şey.
Bu yüzden iş yerimin yakınında bulunan ve Antalya’ nın namlı börekçilerinden birisinde hafif bir şeyler yiyerek kahvaltımı yaparım.
Her gün kahvaltı yapmak için gittiğim bu börekçi, günlük olarak bütün gazetelerden üçer adet alır ve gelen müşteriler, sabahın erken saatinde hem gazetelerini okur ve hem de kahvaltısını yapar.

Bu sabahta aynı şeyi yaptım ve kahvaltımı yaparken, gazetelere de göz atmaya başladım.

Dün oynanan maçların skorları hakkında bir bilgim yoktu ve maç skorlarına bakıyordum.
Trabzonspor ve Galatasaray 2-2 berabere kalmış.
Ligin üst sıralarındaki takımlar için oldukça iyi bir sonuç.
Sivasspor maçının skorunu merak ettim.
Lakin Sivasspor’ un deplasmanda Ankaragücü ile oynadığını biliyorum ve başladım Sivasspor-Ankaragücü maçının skorunu aramaya.
Ne Hürriyet Gazetesinde bulabildim bu maçın skorunu nede Milliyet Gazetesinde.
Emin olunuz, bulamadım ve halen “maçın skoru nedir?” bilmiyorum.

İki gazeteninde bir yerlerine ilişmiştir mutlaka skor, ama ben bulamadım.
Sivasspor maçı kazanmış.
Puan cetvelinden belli.
Ama skora her iki büyük gazetede yer vermemiş.
Maç hakkında tek yazı yok.
Garip bir durum.
Ligin lideri konumunda olan bir takımın maçı hakkında iki büyük gazete ciddi bir hata yapmışlar.
Tuhafıma gitti doğrusu.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..