Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '15

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Anlaşılan Maydanoza konuştuk!

Anlaşılan Maydanoza konuştuk!
 

Maydanoza konuştuk


"MEYDAN AVM" deki "CİNEMAXİMUM" sinemalarına gittim. Gitmez olaydım! Gene ikinci yarıyı seyretmek mümkün olamadı. Gene dedim çünkü aynı şey birkaç ay önce de olmuştu.
 
Sinema salonunun havalandırması öyle yetersiz ki, filmin arasını beklemek bile eziyetti.. Benim gibi başkalarıda film arasında aynı anda ter içinde dışarı fırlamıştı. Benimle birlikte şikayetlerini dile getiriyordu.
 
Bununlada kalmadı. Tuvalete gidenler geri dönüyordu. Tuvaletler çalışmıyor, kapalıydı.
 
Bütün seyirci/müşteriler. Merdiven inip yol katederek bu müstesna AVM nin diğer tuvaletine gittik ki. Berbat bir idrar kokusu var ve yerler sırılsıklam. Armatürlerin bazısı çalışmıyor. Vitrifiyeler kırık yada çatlak.
 
Burunlarımızı kapatarak  kendimizi dışarı atmadan önce ellerimizi yıkadık. O ne kağıt havlu da yok.
 
Hem sinema salonunun müdür yardımcısı olan arkadaş, hem de ona destek vermek üzere imdadına yetişen Meydan AVM nin vardiya amiri olduğunu sandığım arkadaş bize bazı tadilat ve düzelnlemeleri olduğunu, bunlar sona erince bu sorunların ortadan kalkacağını anlattılar. Ancak şimdilik yapacak bir şey olmadığını söylediler.
 
Ben bir kaç ay önce de olduğu gibi filmin ikinci yarısını seyretmeden sinemayı terkettim.
 
Birincisi bu durum 4022 sayılı Tüketici Yasasına göre; Ortada eksik, kusurlu, ayıplı ürün/hizmet teslim edildiğini gösteriyor.
 
Eğer biletlerimi saklamış olsaydım. Pramın geri iadesini isterdim ki örnek olsun.
 
İkinci olarak havalandırma konusunun yetersizliği sebebiyle tüketici sağlığı sorunu var ortada.
 
Üçüncü konu; Tuvaletlerin hangi hijyen standarda göre yönetileceğini  bilmeliler.  Nede olsa ortalık müdür kaynıyor. Bana iki müdür düştü. Sağolsunlar bütün güler yüz ve tatlı söz teknikleri ile sorunu hemen yerirnde çözüverdiler!
 
Öte yanda şunu da gözden kaçırmış değilim. Meydan AVM gerçekten büyük  ilave ve yenilikler yapıyor. İnşaat sürüyor.
 
Açık alan olan bölgeleri kapalı alana dönüştürerek ilave yer etmeye hazırlanıyorlar.
 
Ama yeni elde edilen ve tamamlanan kapalı alanların 5 yıldızlı kalitede olduğunu görüyorum. Bu görünen tablo bir tek sözle açıklanabilir.
 
"ALTI KAVAK ÜSTÜ ŞİŞHANE"
 
Önerim : Problemler giderilinceye kadar sinema kapatılmalı.
 
Çünkü ödenen bilet ücretinin içersinde/karşılığında bu yukarıda saydığım eksik olan hizmetlerde var.
 
Yaşadığım bu tatsızlığı şu kocaman iki ayrı kuruma da duyurmak istedim ki. Kocamanlıklarını "SÜRDÜRÜLEBİLİR" kılsınlar.
 
1-Meydan AVM işletmesi
2-Cinemacimum sinemaları
 

 

 
Toplam blog
: 89
: 985
Kayıt tarihi
: 09.07.10
 
 

Marmara Üniversitesinde  İşletme okudu. İstanbul Üniversitesinde yüksek lisans yaptı.  Dış Ticare..