Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '09

 
Kategori
Müzik
 

Anlatmalıymış meğer…

Anlatmalıymış meğer…
 

Resim: Alıntı


Hayatta paylaşmaya değer

Bildiğin bir sır varsa eğer

Haykırıp dağlara taşlara

Anlatmalıymış meğer…

Anlatmalıymış meğer. Ona, buna, şuna olmasa bile… anlatmalıymış belki de... dağlara, taşlara, yollara… sığınmalıymış… sığınabilecek bir koy varsa... Yaslanmalıymış, bir çınarın yıllanmış sevdasına yaslanır gibi yar dizine…

Bir başka şarkı ararken rastladım you tube da bu şarkıya. Ayna çok sevdiğim ama sık dinlemediğim bir gurup. Bazı şarkıları var ki; deyim yerindeyse dövmekten beter ediyor insanı. Kaçtığınız ne kadar şey varsa karşınızda.

Öylesine güçlü ki rüzgarı, ister sözleriyle olsun ister bestesiyle, işte kalite, işte sunum dedirtiyor. Tıpkı bu şarkıda olduğu gibi….
Şarkı fena çarpabilir, biraz derine daldırabilir, "hatta çok derine" :)) dalgıç takımlarını yanınızda bulundurmanızda yarar var diyor ve öncelikle şarkının sözlerini, sonra linkini sizlere paylaşarak, bildiğiniz bir sır varsa paylaşmaktan korkmayın diyorum. Hayat yarına sarkamayacak kadar kısa olabilir. Sevgiler…

Dün gece seni gördüm yine

Bembeyaz bir yağmur içinde

Bir rüya değil sanki

Gülüyordun gözlerime

Her damla bir keder

Gözlerimde yaş oldun

Yetti bundan fazlası ölüm

Gelme artık gecelerime

O günlerden bir rüzgar eser

Ümitlerim seni terk eder

Senden o bakışları gizler

Kapkaranlık bir keder

Hayatta paylaşmaya değer

Bildiğin bir sır varsa eğer

Haykırıp dağlara taşlara

Anlatmalıymış meğer

Artık çıkmıyorum istiklale

Sabah Fatma Hanım uyandırıyor

Helva ekmek çay

Bana onlar bakıyor

Odanın hali perişan

Ben perişan

Kimse yok işime karışan

Ara sıra balkona çıkıyorum

Fesleğenler kuruduğunda ocaktı

Ben baharı bekliyorum

Ne olduğunu bilmediğim

Bir umudum var hala

Gözüm şişelere takılıyor

Becerebilseydim ne ala...

Bugünlerde böyleyim ben

Yas denen şiirdeyim

Bi köşede gülüşün var

Sırtımda kanlı bıçağın


Hiç bir zaman duymayacağın

Duysan da anlamayacağın bir çığlıkta

Sana birikiyorum...

"Hiç bir zaman duymayacağın

Duysan da anlamayacağın bir çığlıkta

Sana birikiyorum..."

Söz Müzik: AYNA

 

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..