Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Anneler Günü
 

Annelerime…

Annelerime…
 

Alıntı


Herkes için annesi en özel ve en güzeldir.Hepimiz en güzel yemeği benim annem yapar deriz,beni en çook annem düşünür deriz,beni en iyi annem anlar deriz…Öyledir de elbette her zaman en yakınımızda,baş ucumuzda var olan annelerimizdir.
Benim annemde dünyalara bedel,sahip olduğum en kıymetli varlığım,ona bir zarar gelse benim dünyam yıkılır.Onun canı yansa benim içim acır.
Biraz asabidir annem,ama çoğu zaman komik,her zaman katı gözükür ama asla bizi onun gibi düşünende çıkmaz.Kızar bize çook kızdırırız,küser ama asla sırtını dönmez,birimizi birimizden ayırt etmez.
Üç evladı vardı annemin şimdi beş olduk.Gelinini damadını da evlat belledi,ne gelini benden ne damadı abimden ayrı tutuyor.Bir şey mi yaptı abimler de olsun istiyor,bize bir şey alıyor kız kardeşimle gelinimize de alıyor,damadı uzağında her an yanında olsun isteyemese de,bir şeyler görüyor al bunu oğluma,gelince veririz diyor,durmadan keşke nişanlın burada olsa diye bende çook özlüyor sanki: ) Hepinizin değeri ayrı,hepiniz kıymetlisiniz der her zaman ve hepimizin de gönlünü hoş tutmak için çırpınır.Benim annem bir melek diyen boşa dememiş her anne melek oluyor sanırım.
Dünyalar tatlısı bir annem vardı şimdi bir tane daha oldu ve ben kendimi çook şanslı sayıyorum artık.Ben kayınvalide demeyi sevmiyorum annemi(nişanlımın annesi) anlatırken.Ben kendi annemi ne denli seviyorsam nişanlımın annesini de o denli seviyorum ve bu nedenle annem oda benim.Bir çok kişi daha yeni kaynana gelinsinizde ondan diyor ama ben hiç öle düşünmüyorum anne kız gibi düşünüyorum bizi o zaman her şeyde şirin geliyor gözüme,annemiz bize yanlışımızı da söylemez mi kayınvalidem de söylese annem gibi düşününce onun söylediği de şirin gelir. Şimdiler de tatlı geldiği için değil annemi gerçekten annem gibi sevdiğim için onu kayınvalide gibi bile göremiyorum.
Çok kısa zaman oldu annemle tanışalı ama sanki yıllardır tanıyormuşum gibi hissediyorum kendimi,onunda benim annem gibi beni evlatlarından ayrı tutmadığını hissedebilmekte ona olan hislerimde yanılmadığımın kanıtı oluyor sanki.
Benim bir annem birde kayınvalidem yok benim iki annem var artık,ikisi de öyle özel öyle kıymetliler ki gözümde birini birinden ayırt edemiyorum.Annem ne denli üzerime titriyorsa annemde(nişanlımın annesi) aynen bana değer verdiğini hissettiriyor.Şimdi nasıl olurda biri anne biri kayınvalide olabilir ki??İkisi de annem,mutlu bana ki anneler gününü kutlayabileceğim annelerim var.
Bütün annelerin anneler gününü kutluyorum şimdiden. Anneniz yanınızda sıkıca sarılın ve kıymetini unutmayın dilerim.
Kendi annemlerinde anneler gününü kutluyorum tüm kalbimle,ikiniz de iyi varsınız…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..