Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '09

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Anneye duyulan özlem

Ah, pamuk saçlı cefakar anacığım. Seni ne kadarda çok özledim, yirmi sekiz yıldır hiç unutmadım, unutamam. Ben sana aşırı düşkün bir çocuktum ya annem. Ani gidişin, sana doymadan, beni yıktı annem.

Sana her daim ihtiyaç duydum fakat şu anda dahada fazla. Sen yaşarken, canın sıkıldığı anlarda, anneannem için söylediğin bir söz vardı. AH KADIN ANAM, AH KADIN ANAM AH derdin ağlayarak. Onunla konuştuğunu çok iyi hatırlıyorum (daha çocuk olmama rağmen).

İşte anacığım aynen senin gibi oldum bende. Şu anda sana nasıl da ihtiyacım var anlatamam. Zaten inanıyorum ki herşeyden haberdarsın ve buralarda bir yerdesin KADIN ANAM benim. Ah şurda oluversende, sana sarılsam başımı göğsüne yaslayıp, ağlasam, ah kadın anam buna çok ihtiyaç duyuyorum.

Sana anlatacak bir sürü olay var anacığım. Seninle paylaşmam ve akıl almam gereken bir dizi olay var hayatımda.
Tabiiki en başta sağlık problemim anacım. Yaşarken, herkese koşan sen, kim hastanede yatıyorsa rekafatçi kalan sen, tam da sana ihtiyacım olduğu anda yanımda olmayışın beni ne kadar üzüyor bir bilsen KADIN ANAM.

Ben seni hiç üzmedim anam. Sana hiç doyamadım ben. Çok erken gittin anacım.

Yarın akşam KARAMAN'a hareket ediyorum. Sana, babama, ağabeyime kavuşacağım annem. Bundan senin haberdar olduğunu da biliyorum, beni beklediğini de.

KADIN ANAM, AYŞE, ASLI ve AHU'da gelecek babaannelerini ve dedelerini ziyarete.

AH ANACIM, bu yazıyı yazarken hep ağladım, kendimi durduramadım. Buna ihtiyacım varmış sanki. Gerçi herzaman ağlarım ama sanki bu ağıtın nedeni farklıydı.

CANIM ANAM, KADIN ANAM ben sana kavuşmak istiyorum anam, ama ne zaman çok özledim.

SANA KAVUŞMAK UMUDUYLA ANACIM. SENİ ÇOK SEVEN VE AŞIRI ÖZLEYEN kızın KÜMÜK .....

TOZPEMBELİKLER TEMENNİSİYLE.

3NF

 
Toplam blog
: 40
: 762
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

1960 doğumlu, ilkokulu Zühtüpaşa İlkokulu'nda bitirmiş, orta öğremimini Çamlıca Kız Lisesi'nde alt..