Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '11

 
Kategori
İnternet
 

Apartman Yöneticilerine ücretsiz destek

Apartman Yöneticilerine ücretsiz destek
 

Ücretsiz Yönetim Sistemi


Merhaba,  

Sorumluluk isteyen bir görev olan apartman ve site yönetimi konusunda 3 yıldır hizmet veren internet tabanlı apartman ve site yönetim sistemi olan Yonetim Ofisi.Com'un geçtiğimiz günlerde bu hizmeti yöneticilere artık ücretsiz sunduğunu öğrendim. Bu gerçekten çok güzel bir yaklaşım. Sistem artık hem yöneticiler hem de sakinler tarafından tamamen ücretsiz olarak kullanılabiliyor.  

Arzu eden firmaların da yer alabildiği YonetimOfisi.Com platformunda güzel bir ekosistem oluşmuş durumda. Yöneticilerin birçok işini çok kolay bir şekilde halledebilen, rahat anlaşılabilen ve kolay kullanılabilen bir ürün geliştirmiş YonetimOfisi.Com ekibi.  

Bu haberi size vermek üzereyken bizim yöneticiden de bir e-posta geldi. Biz de artık YonetimOfisi.Com kullanıyormuşuz, ilk iş olarak da bana sistem üzerinden aidat borcumu hatırlatmış :)  

Özel yönetimlerin ciddi paralar talep ettiği şu ortamda böyle bir sistemi ücretsiz olarak sunmak gerçekten örnek alınması gereken bir hizmet diye düşünüyorum.  

Sevgiler  

 
Toplam blog
: 142
: 1570
Kayıt tarihi
: 17.03.09
 
 

İnternet ve bilişim teknolojileri konularına ilgi duyan, yenilikleri takip eden ve bu yenilikleri pa..