Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

ARABA PARKI NASIL ÖNLENİR

YAYA GEÇİTLERİNE ARABA PARKI NASIL ÖNLENİR. Sesli sinyalizasyon sistemleri gelişmeye başladı. Bende kimsenin yardımı olmadan karşıdan karşıya geçiyorum. Ne birisi kolumdan izinsiz asılmasına izin veriyorum nede seni karşıdan karşıya geçireyim diyene teşekkür ederek müsaade etmiyorum. Bir insanın tek başına bağımsız işlerini yapabilmesi ne büyük bir mutluluktur.

 

Öncelik yayanın projesini duyunca hayli umutlandım. Ama boşuna umutlanmışım çünkü öncelik yayanın projesi bizim hayatımıza dokunmuyor. Yaya geçidi işgal ediliyor polisi arıyoruz geç geliyor online şikâyetle bildiriyoruz bizim tespitimiz esastır diyorlar. Bazı illerde vatsap ihbar hatları var ama İzmir’de o yok online şikâyet hattından ’da sonuç alamıyoruz kısacası kimsenin yardımı olmadan karşıdan karşıya geçem geçme mutluluğumuz kısa sürdü. Katkısı olanlara teşekkür etmiyorum.

 

Tespitim şudur. Her dükkân sahibi aracını kendi muhitine yakın kaldırım kenarına park ediyor. Dikkat etiyseniz benim resimlediğim raporladığım araçların çoğu İzmir plakalı değil neden çünkü yaya kaldırımının kenarlarında bizim dükkân sahiplerinin araçları boş olan yaya kaldırımındaysa farklı illerden gelenlerin araçları park ediyor. Daha önceki dönemde yazmıştım yaya geçidinde bekliyor karşıdan karşıya geçeceğiz yanımdaki bayanlara kabaca biri demez mi çekilin arabamı park edeceğiz şimdi ben yetkililere bu durumu anlatsam diyecekler ki farkındalık evet anılıyorum üç beş engelli için dükkân sahipleriyle sorunlu olmak istemiyorsunuz ben bunu anlıyorum cezaysa ceza bir lira bile olsa cezası kesilmesi gerekmiyor mu yâda kaldırın cezayı rahatlatın adamlarınızı ne diyeyim ki bu konularda kafa yormak gerekiyor geçişimi engelleme gibi siti kır yapıştırma evet olabilir ama neden cezalar caydırıcı olmasın.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..