Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '13

 
Kategori
Blog
 

Arkadaş jesti

Arkadaş jesti
 

(netten alıntı)


Bugün bir sürprizle karşılaştım. Yakın bir arkadaşım öğlen yemeğine davet etti. Aramızdaki mesafe bir hayli uzun, iki vasıta ile gittim.  Evden çıktığımda saat 10.30du. saat12 de ancak oraya vardım. İçeriye girince arkadaşım evinin yanındaki Kara Yollarının Lokalinde pide yiyeceğimizi bildirdi ve oraya gittik. İçerisi pek kalabalık değildi ileride bir masada dört kişi yemek yiyorlardı, biraz ilerleyince masadaki kişilerden birisi ayağı kalktı ve “Merhaba hocam bu ne büyük sürpriz sizi burada göreceğim aklıma gelmezdi, nasılsınız? “diye sordu, bana da sürpriz olmuştu, arkadaşımı tanıştırdım, onu görmek mutlu etmişti beni.

 Burada ismini bahsetmeyeceğim, belki isminin ve yaptığı jestin açıklanmasını istemez. Onu MB Blok Ankara toplantısında tanıdım, blok yazarlarımızdandı. Beyefendi kişiliği, terbiye ve nezaketi ile o gün hepimizin takdirimizi toplamıştı.  Ata Konağındaki toplantımıza gelirken oradaki arkadaşlarımıza birer demet gül getirmişti, çok mutlu olmuştuk. İşte o arkadaşım bugün bir tesadüf eseri karşımdaydı. İnsanların ne zaman, nerede kimlerle karşılaşacakları hiç belli olmuyor.

Pide ve ayranlarımızı yerken, ilerideki masada oturan arkadaşım gelip bize “Allaha ısmarladık” deyip gitti. Biz de yemeğimizi bitirdik, arkadaşım hesabı istedi, garson : “Efendim, hesabınız demin size Allahaısmarladık diyen bey tarafından ödendi” deyince çok şaşırdık. Doğrusu büyük bir jestti. Arkadaşım şaşırdı ve “Ne kadar ince nazik bir beyefendi, günümüzde böyle kişilerin nesli tükeniyor.” Dedi.

MB Blok’ta tanıdığım ve habercimdeki 76 tane arkadaşımın varlığı benimle olan diyalog, gerek telefonla gerekse yüz yüze görüşme ve yazışmalarındaki samimiyet ve içtenlik beni çok mutlu ediyor. İyi ki sizleri tanıdım, iyi ki sizlerle yazışıyorum, ne mutlu bana.

Buradan o değerli arkadaşıma nezaketinden dolayı çok teşekkür ederim. Arkadaşım da ayrıca teşekkürlerini iletiyor. Sevgili arkadaşımı üzen olay ve konuşmalar nedeni ile artık yazı yazmıyor ama bir gün yine aramıza döneceğine inanıyorum. Arkadaşlarımdan ricam, lütfen bir birimizi kırıcı söz ve davranışlardan kaçınalım. Burada para kazanmıyoruz,  topluma deneyimlerimizi ve birikimlerimizi ve bilgilerimizi aktarmak için yazılarımızı paylaşıyoruz. Hatalarımız olsa dahi, daha hoşgörülü, saygılı, sevgi dolu olmalıyız ki topluma örnek olalım.

Hepinize sevgiler, saygılar, sağlık ve mutluluklar dilerim.

NAHİDE ÇELEBİ

 

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..