Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '07

 
Kategori
Dostluk
 

Arkadaşlık

Arkadaşlık
 

'Bir kıvılcım düşer önce büyür yavaş yavaş, bir bakarsın volkan olmuş yanmışsın arkadaş, dolduramaz boşluğunu ne ana ne kardaş, bu en güzel bu en sıcak duygudur arkadaş.'

Bu keyifli dizelerin bütünlüğünü sağlayan melodisi hemen kulağımıza gelmiştir diye düşünüyorum. Ne güzel duygudur arkadaşlık? Hakikaten hakkını vererek yaşar mıyız bu kavramı? Sonuna kadar, ne olursa olsun daima olabilir miyiz arkadaşlarımızın yanında? Oldukları gibi kabul edip kınamadan, sözcüklerin altında gizli kelimeler barındırmadan iletişime geçebilir miyiz? Verdiğimiz değeri ne şekilde ifade ederiz peki? Kaçınız şiir yazmıştır, elini sımsıkı tutan sevgili arkadaşına? Bakın değerli bir okuyucum ne kadar özlü bir şiir yazmış ve arkadaşlığın, sevginin önemini nasıl da güzel ifade etmiş. Dostlarımıza sevdiklerimize, arkadaşlarımıza yazdığımız şiirler dökülsün dudaklarımızdan ve klavyenin tuşlarıyla hepimize ulaşsın istiyorum bugün ve sevgili C.nin nacizane şirini sizinle paylaşarak günümüzü arkadaşlık günü ilan ediyorum.

Arkadaşlık

Sen bilir misin arkadaşlığı?
Bilir misin, tek başına kaldığında paylaştıklarını,
Bir başkasıyla paylaşmayı?
Arkadaşlık budur işte.

Ben üzüldüğümde ağlamıyorsam eğer
Ve senin gözlerin doluyorsa
Eğer senin için sızlıyorsa
İşte o zaman arkadaşımsın...

Sıkıntımda, yanımdaysan,
Benden daha çok koşturuyorsan
Bir anda ben oluyorsan
İşte o zaman arkadaşımsın...

Ben çaresizlik "mum"unu söndürdüğümde
Sen yine yakıyorsan
Tekrar etraf aydınlansın diye
İşte o zaman arkadaşımsın...

Eğer sen;
Benim için, ben olup
Bürünüyorsan karanlığa
İşte o zaman gerçek arkadaşımsın...

Ve sen, canım "sen"
Eğer bana bunu yapıyorsan
Bunu bilmelisin ki,
İşte o zaman arkadaşımsın...

Gerçek, her zaman yanımda olan
Asla vazgeçemeyeceğim ve unutmayacağım
Sonsuza dek içimde yaşayacak
Kalp atışım, yüreğim, gözüm, kulağım herşeyimsin
Sen benim gerçek arkadaşımsın...
C.E

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 93
: 1475
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Elektrik mühendisiyim. Eğitimci bir ailenin kızıyım. Kelimeler ve rakamlarla geçen serüven dolu b..