Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '21

 
Kategori
Hukuk
 

Artık Mahkumlar Firar Etmiyor

Suçluya yargılamada adaletsizlik yapıldığını düşünüyor musunuz? Eğer öyleyse hiçbir şey bilmiyorsunuz; adalet suçluyu korumak için var.

Müebbette mahkûm oluyorsunuz 15 yıl yatıyorsunuz; ömür boyu yatsanız firar edersiniz değil mi, nasılsa ne yapsanız aynı.

Ne saklanma ne kaçma kendiliğinden teslim oluyorlar, polis suçlu aramıyor, adres bildiriyor gelin beni alın diye; o kadar yani!

Bu adalete ben olsam bir tepsi de börek yapıp götürürüm!

Eskiden olsa idam, müebbet, ölün çıkardı ölün. Şimdi adam öldürüyorsun mahalle kavgasına karışmışsın gibi, öyle rahat çünkü herkes senden yana; eski dostum diyenler, kader kurbanı bestecileri, hapishanelerde yer yok…

Bir dakika fazla ceza vermemek için kılı kırk yapanlar on yılı bir kalemde indirebiliyorlar.

Yani diyelim bir kişiye fazla ceza verildi; sorun değil, o kadar indirim var ki ne yapsanız haksızlık olmuyor.

Maktul son nefesini verirken “Ben ölüyorum ama sen de hapislerde çürüyeceksin” diyordur. Vah garibim, bu saflıkla zaten yaşamayı hak etmiyor muşsun, iyi olmuş!

Adaleti katledenler en çok adalet konusunda hassas olanlardır.

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..