Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk acısı

Benide yok say, yarı aşık bu şehirde. Zehir zemberek yakıp git. Üstümde buhran, kalbimde acı, günün sonunda gülümseyemediğim yanım ol. Ama sen bana aldırma git. Bir çok zaman ardında bırakmak zordur, sen kolay olanı yap. Hiç bir şey bırakma bana, beni silip git.

Unutma canımı bu kadar çBenide yok say, yarı aşık bu şehirde. Zehir zemberek yakıp git. Üstümde buhran, kalbimde acı, günün sonunda gülümseyemediğim yanım ol. Ama sen bana aldırma git. Bir çok zaman ardında bırakmak zordur, sen kolay olanı yap. Hiç bir şey bırakma bana, beni silip git.

Unutma canımı bu kadar çok yakan bir tek sendin. Ve bu defa yangınım içimde buğulanırken git. Git, gözün arkada kalmadan, düşünmeden... Fırtınalı akşamlarda sarhoş olup beni aklına bile getirmeden git. Neler kaçırdığını, neleri terk ettiğini, nelerden vaz geçtiğini bile önemsemeden git.

Ah etmiyorum kalbim binlerce ah çeksede. Bir rüyaymış, her sabah uyandığımda unutmuş olmak için yattığım bir rüya deyip geçerim. Belki bazı zamanlar başarıp, bazı zamanlar kahrımdan ağlasamda, git. Kalmak ne kadar zorsa, benim içinde kal demek daha zor. Ama yinede sen biraz daha kal, belki giderken ardında kalışım daha kolay olur.

İçimdeki dağları devirip, sana öyle haykırmak isterdim. Olsun sevgili bunları da unuttum farz et.ok yakan bir tek sendin. Ve bu defa yangınım içimde buğulanırken git. Git, gözün arkada kalmadan, düşünmeden... Fırtınalı akşamlarda sarhoş olup beni aklına bile getirmeden git. Neler kaçırdığını, neleri terk ettiğini, nelerden vaz geçtiğini bile önemsemeden git.

Ah etmiyorum kalbim binlerce ah çeksede. Bir rüyaymış, her sabah uyandığımda unutmuş olmak için yattığım bir rüya deyip geçerim. Belki bazı zamanlar başarıp, bazı zamanlar kahrımdan ağlasamda, git. Kalmak ne kadar zorsa, benim içinde kal demek daha zor. Ama yinede sen biraz daha kal, belki giderken ardında kalışım daha kolay olur.

İçimdeki dağları devirip, sana öyle haykırmak isterdim. Olsun sevgili bunları da unuttum farz et.

 
Toplam blog
: 18
: 1166
Kayıt tarihi
: 07.10.08
 
 

Hayatımız savaşmakla geçerken, biz herkesle hatta kendimizle bile savaşıyoruz. Herkesle savaşmaya ha..