Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk düşman mısın bana?

Aşk düşman mısın bana?
 

Ancak şunu unutma; sen aşksan ben de insanım ben olmadan sen bir hiçsin. Senin sevgi büyüklüğün ancak benim sana vereceğim değer kadar olacaktır. Bu kadar havalara girme nasılsa bir gün geçeceksin elime işte o zaman ben senin canını acıtacağım. Yokluğunda ki her günün hesabını teker teker soracağım.

Nerede kim gördü, kim getirdi seni bana.
Hangi yalancı benimsin dedi, sen kimsin,
Aşk ey aşk sen neden düşmansın...

Varlığında bir dert yokluğunda. Uzaktaki bir tablodan el sallarsın bana durmadan Hep güler gülümsersin ama, ben sana ne zaman yaklaşsam resmin yok olur. Ben mi çok fedakarım sen mi çok acımasızsın. Kalpsizleri yola getiren yalancıları dürüst eden mutlu gülen gözleri ağlatan hep sen değil misin? Nedir istediğin benden saygı mı sevgi mi fedakarlık mı kölelik mi? Hepsine razı olsam bile yine gidersin. Neden kalmazsın bir ömür benimle. Her zaman farklı gelirsin bana. Hep farklı gülersin baktığın pencereden. Bense hep çağlar boyu aşk kölesi. Hiç vazgeçemedim senden adın bazen Ayşe bazen Gamze bazen de Duygu olur. Ama bilirim sen aşksın adın hiç değişmez. Bu kadar yorsan da öldürsen de sensiz olmuyor olamıyor. Aşk çok özledim ben seni gel artık. Razıyım vereceğin her türlü derde .

Tamam bir daha şikayet etmiyeceğim seni hiç kimseye, acınmıyacağım verdiğin dertlerden içim kan ağlasa da hep güldüreceğim gözlerimi. Gel artık gel neden küskünsün bana bu kadar? Dayanmak çok zormuş yokluğuna. Gidince anladım seni ilk defa. Hiç bu kadar koymazdı yokluğun. O son gidişin var ya nefretli bakışların bana her gece kabusum olur yalnız odamda.

 
Toplam blog
: 22
: 2321
Kayıt tarihi
: 16.07.07
 
 

Konya'da ticaretle uğraşmaktayım. İşim rahat ve basit olduğu için sosyal ve düşünsel olaylara, yaşam..