Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Aşk olsun!

Oğlum, kreşe giderken âşık olmuş. Ben de hissediyordum. Fakat o, babasına açılmayı yeğlemişti. Babası sonra bana aktardı. Aralarında geçen konuşma şu:

-Baba ben âşık oldum.

-Kime?

-…

-Peki, ne yapmak istiyorsun?

-Hep onunla oynamak istiyorum.

-Peki, oyna o zaman.

-Diğerleri bırakmıyor ki…

Beni de; boğazıma sarılmış, bırakmayan bir el var. Durmadan sıkan; konuşma sus, yazma tut, sakla diyen. O ses beni boğuyor. Nefes alamıyorum. O yüzden çok ağlıyorum. Ağzımdan çıkamayan sözler, gözümden akıp gidiyor. Ben de isyan ediyorum ve bağırıyorum avazım çıktığı kadar;

-Aşk olsun!

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..