Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk yumağı bir Kadın - Rogar kapağı üç Erkek

Aşk yumağı bir Kadın - Rogar kapağı üç Erkek
 

yerinde kulanım


Endamı, yürüyüşü narin mi narin öyle bir tablo ki inancım, vicdanım, ideallerim olmasa Allah torpili yaratığı hatun bu derdim. Sanki ince işçilik verilip hazırlanmış kristal parçası. Hani duyarız ya sanki bir melek.

Gören duyan var mı içinizde bilmiyorum, kime nasip  olmuşsa mükkafatın en değerlisini almıştır. Ne  kadar şükür ederse azdır. Ben görmedim, duymadım yalnız şundan kesin eminim. Sağ ve sol omuzumda görevini kusursuz yapanların, var olduğunun inancındayım. Duyan bilen varsa lütfen söylesin. İşte o benzetme bu hatunda destur olmuş melek diyesim geldi.

Hiç bir kadın çirkin degildir sadece bakımsız ve özgüveni eksik kadın vardır. Hatun lükse fazlaca düşkün yaşamayı seven bir kadın her halinden beli ediyor. Tesbihat çeker gibi maşaallah elinden telefonu hiç düşürmez. Facebook'ta farklı isim ile her tarafı idare eden çok kurnaz ve bir o kadar da, zeki kadındır.               

Nasıl beceriyor bilmiyorum; nasıl bir strateji ile konumunu eşine çocuklarına hisettirmeden beceriyor, açıkçası beni tiksindiriyor. Evli çocuk sahibi bir bayan bırak kendine olan saygısı, zaten düşünse yapmazdı.

Peki Allah korkusu hiç mi yok! diye düşünmüyor değilim? Son dönemlerde  ''MUTA'' evliliği yapanların olduğunu basında da ögrendik. Bazı insanların baş vurduğu kısa sürekli evliliktir. Eski dönemlerde başvururlan kısa ve özel koşularla sınırlı evliliktir. Bana göre zina açık açık söylüyorum.                   

Benim bu bayanı tanımama gelince; fidan diken tanıdık arkaşdaşımla ayak üstü sohbet ederken bu bayanın ordan tesadüf geçerken durup gül fidanı istemesi oldu. Çok soru sorması benim dikkatimi çekti. Gerçekten çok güzel bir bayandı. Allah affetsin güneş değmemiş derler ya işte o fiziğe sahip biri. Anadolu giyimli bir bayandı. Aradan bayağı zaman geçmişti bir markete girerken hemen önümde hızlı adımlarla adeta koşarcasına matkete girdi. Takip ettim marketin içinde duran adama el göz işaretiyle adama uzaklaş benden der gibi oldu. Adam benim onlara baktığımı görünce saklanmaya çalıştı. İşin rengi değişmişti! Aç iki kurt avın peşinde misali. Ben alışverişime devam ederken gözlerim onları takipteydi. Ben marketten çıkar gibi davranıp son hamlede hatunun yanına vardım. Adam diğer reyonun arkasına geçerek saklandı. Hiç tanımadığım biriydi, tekrar görsem çıkaramam sanırım ben hatuna baymışım. Bayanın elinde telefonu halen duruyor. Herkesin elinde alışveriş sepeti veya arabası onun cep telefonu hala salavat getirmeye devam ediyor. Yanına yanaştım hadi git erkegine ne halin varsa gör dedim. Bayan biraz mahcup bir ifade ile koca cüssesiyle küçülmüş gerçekten o anı hep gözlerim önünde duruyor. Benim zoruma giden burda evli çocuk sahibi bayanın, inancı toplumun etik kuralarına aykırı uygunsuz davranışı idi. Kasaya doğru yörümeye başladım yaptığım alışverşin parasını verip çıktım. Tam bir aşk kadını ve etrafına loğar kapağı gibi koku saçan gül kokusundan yoksundu. Hiçbir namuslu erkeğe, nasip etmesin. Namuslu kadını da şerefsiz erkeğe nasip etmesin. Bayanı merak edip araştırdım. Evli çocuk sahibi bir bayandı. Merak etmemin sebebi giyimi ile alakalı bir durumdu. Çok hanımefendi gibi giyinmiş bir bayanın ruh halinin duruşu nasıl olur da böyle davranıyor?. 

Günümüzde bu gibi durumda olanlar vardır, duyar gibiyim. Yazı hayali karekter üzerine kurgulanıp kaleme alınmış yazıdır. Amacım konuyaya dikkat çekip hassasiyetle bize yakışan neyse onu yapmaktır. Siz değerli okurlara, en derin saygılarımla.  

 
Toplam blog
: 24
: 479
Kayıt tarihi
: 19.12.11
 
 

Haci Nazli. Celal Bayar Üniversitesi VARLIĞIMLA KİYMETİMİ BİLMEYENLERİ YOKLUĞUMLA TERBİYE EDERİM...