Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '11

 
Kategori
Mizah
 

Aşkı gelmiş insan anırır!

Aşkı gelmiş insan anırır!
 

img67.imageshack.us


Bazı insanlar kendi düşüncelerini, evrensel toplum anlayışının çok üzerinde görüp, klişe kişiliklerini ortaya sergilemekten hiçbir beis görmemekteler. Tabi ki bu anlayış, tribün seyircisinin tamamına değil, istisna kişilerin perde arkası kişiliklerine davet olmalı. Mesela Esengül’ün söylediği şu şarkı sözlerinden kısa bir parça, nasıl da söylenmek isteneni anlatıyor… 

 

BIRAKAMAM SENI BEN
YANIMDAN GIDEMEZSIN
SEVIYORSAN BENIMLE
OTURUP IÇECEKSIN

UZAKLARDA ARAMAM ÇÜNKÜ SEN IÇIMDESIN
TAHT KURMUSSUN KALBIME EN GÜZEL YERINDESIN
HER AN SENI CANIMDA RUHUMDA DUYUYORUM
ASKINLA SARHOSUM BEN ÇILGINCA SEVIYORUM…

Vallahi insan âşık olunca karşısındakine ne tür şarkı bestelese yeridir. Aşk bu bazen adamı eşek gibi anırtır… Bazen tırım tırım arattırır… Ortalıkta bu kadar davetkâr insanlar varken insanın bunlarla tek kişilikle baş edebilmesi de çok zor! 

 

Şöyle diyorum; Birkaç kimlik edinsem de partnerimle fantezi yapsam nasıl olur? Tabi bu konuda tecrübeli arkadaşlarımız var, onlar mutlaka yardımcı olacaktır (!) Onlar yardımcı olacakta; bakalım onlardan başka insanlarda, böyle bir mide var mı? 

Deneyen ve ortalığa kusanları gördükçe, bunun her babayiğidin yapacağı bir iş olmadığı görünüyor. 

 

Ne diyelim Allah ıslah etsin! 

M.Talip Girgin 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..