Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşkını kaybetmek mi? Paranı kaybetmek mi zor?

Aşkını kaybetmek mi? Paranı kaybetmek mi zor?
 

Sence hangisi?


Aşkını kaybetmek mi? Paranı kaybetmek mi zor? 

Bu soruyu sana sormadan önce güzel okuyucum, facebook'ta kendi kişisel sayfamda arkadaşlarıma sordum. Soruyu soralı aylar olmasına rağmen bir tek cevap gelmedi. Bu durumdan 2 anlam çıkardım kendimce arkadaşlarım tarafından söze dökülmeyen. 1-" E ahmak herif bu devirde böyle şapşal 1 soru sorulur mu? 2-" Tabi ki para... Tabi ki para... Şaşkın ördek" diyordu arkadaşlarım sözsüz ve sessiz verdikleri mesajlarında. 

Ben onların tam tersini düşünüyorum. Hem de böyle bir zamanda bile. Hemen bu tercihimi duygusallık ya da romantiklik olarak tanımlamadan önce anlatıcaklarımı bir dinleyin lütfen. Sonra gerisini tartışırız. 

Ben bu yaşıma kadar 1 kadına aşık oldum. Hatta evlenmek için parmağına yüzük taktım. Ama malesef olmadı. 5 kadını da sevdim ben kendimce. Hala da değişik düzeylerde de olsa severim 6'sınıda. Yani sevgim kolay geçmez. Hemen nefrete dönüşmez benim. Ve eminim ki bugün o 6 kadına da beni sorsanız olumsuz anmazlar beni. Her neyse... 

Beni ilgilendiren konunun diğer bir yönü. Ben ne zaman 1 kadını sevsem: 

-Yüzüme renk, bedenime hareket, ruhuma sukunet gelir benim. Hayatım daha anlamlı, motivasyonum çok daha yüksek olur benim. 

-Ruhum şevkat, merhamet ve umutla dolar benim. 

-Uykum daha huzurlu, enerjim daha yüksek olur benim. 

-Hayata ve aşka daha bir 4 elle sarılırım ben. 

-Yorgunluğum azalır, motivasyonum tavan yapar. 

Hele bir de azıcık kafa dengiyse sevgilim. 

Hayatta para hiçbir zaman tek hedefim 1. hedefim olmadı benim. Anlamlı bir hayatı paralı bir hayata her zaman tercih ederim. 

Başarı hedefim her zaman oldu. Bazen çok başarılı oldum. Çok para kazandım. Bazen çok başarısız oldum. Çok para kaybettim. Ne param varken sevindim. Ne param yokken yerindim. Çünkü servet 1 günde kazanılır da 1 günde kaybedilir de bence. 

Adı hayat olan süreci, iyi yönetirseniz eğer, başarı kaçınılmazdır. Kimine 25'inde kimine 45'inde. 

Hayatımın bugüne kadar ki bölümünde 2 şeyle ilgilendim.1- Gücümün son zerresine kadar çalışıp kalanı sürece bırakmak 

2-Mümkün olduğunca, becerebildiğimce zamanı boşa harcamamak 

Ama ya aşk öyle mi? 

Aşık olduğum kadını kaybettiğimde tam 2 yıl Leyla'sını kaybetmiş Mecnun gibi yarı ölü yarı diri dolandım durdum ortalıklarda. 

Beş parasız dolaştığım da oldu günlerce. Ama zerrece koymadı bu bana. "Aslan gibi adamım. Çalışır para kazanırım" dedim hep. Para kazanmamak gibi bir korkum, parasız kalırsam na'parım diye bir kabusum olmadı hiç.Bugün de aynı şeyi söylüyorum. Yarın da aynı şeyi söyliycem. " Aslan gibi adamım. Çalışır para kazanırım" 

Ama ya aşksız kalırsam ne yaparım diye korktuğum, uykusuz kaldığım çok oldu benim. Çünkü ben önce insanım. Önce kalbime sonra cebime bakarım. 

1 kadını sevdiğimde ruhuma dolan enerji, etrafıma yaydığım pozitif enerji nasıl olsa parayı da çeker mıknatıs hızıyla. İnanmayana denemesi bedava. 

Bu yüzden benim için her zaman ve her yerde, her gün ve her saatte önce aşk sonra para gerisi hallolur nasıl olsa... 

Peki ya sen güzel okuyucum? Sende durum ne? 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..