Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '10

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Aşklarım Duygu = Damla

Aşklarım Duygu = Damla
 

Sevgimin gerçek değerini anlayan kızlarım DUYGU = DAMLA, aşklarım sizleri seviyorum. Bugün çocukluğunuzdan bir adım daha uzaklaşırken, gençliğe doğru bir adım daha atıyorsunuz. Bugün doğum gününüz olduğu için farklı ve özel olduğunuzu sanmayın. Çünkü, sizler benim için hergün farklı ve hergün özelsiniz. Bugünün sahte sevgilerine kanıpta kendinizi yaralamayın. '' Babacığım, insan sevilmeden nasıl yaşar '' diye de düşünmeyin. Çünkü, insan sevilerek değil severek yaşar.

Bütün mesele sevmektir. '' Ben seviyorum ama neden sevilmiyorum? '' derseniz de; O sizin sorununuz değil, onlar sizi sevmeyi haketmiyorlar demektir. İnsan karşılıksız severse yücelir, güzelleşir ve zenginleşir. Eğer bir kişi kendi için değil, seni sen olduğun için severse güzeldir. Bugün belki yanınızda değilim ama kalbimin en derin yerinde, bu gününüzü en içten duygularımla kutluyor olacağımı bilmelisiniz. En ulaşılmaz hayallerinize en kestirmeden ulaşmanız, en karanlık anılarınıza en parlak ve gülen güneşlerin doğması dileğiyle. VARLIĞINIZ BENİM DÜNYADAKİ EN BÜYÜK MUTLULUĞUMDUR. Doğum gününüz kutlu olsun.

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..