Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

At yarışı

At yarışı
 

düşüncenizi kısıtlamadan yaşayın.


Bugünlerde önde gelen en önemli konu; galiba seçim olsa gerek. Aslında Türkiye de tanımlanması zor bir durumdan bahsediyoruz. Kimin kime oy verdiği belli olmayan ama belirli iftiralarla birlikte bu iftiraların doğruluğunu yavaş yavaş anımsaya ve anlamaya çalıştığımız bir dönem söz konusu. Zaman gösteriyor ki ya da gösterecek ki aslında herhangi bir siyasi toplumun taraftarı olmak, sadece ona bağımlı kalmak yanlış bir tutum. Önemli olan ülkenin refahı için yapılacak olan çalışmalardır… BENCE bizler bu konuları tartışır iken tam muhalefet olma yönünde kararlı adımlar atıyoruz. Bu da parti sistemine ait herhangi bir ya da birden fazla hatanın varoluş gerçeğini yok saymaktan geçiyor. A partisini eleştirmek B partisi için oldukça kolay fakat B partisi aslında kendi içinde yanlışları bulup, halkın güvenini kazanmak için adım atmış olsa ve gerçekleri bir bir su üstüne çıkarmış olsa, milletin refah seviyesini düşünüp ona göre adımlar atmış olsa çok şeyin değişeceğini düşünüyorum. 

Haftalardır televizyonlarda tartışılan konular aslında saçmalıktan ibaret. Türk halkının tam anlamı ile ayakta uyuduğu bir dönem. Hepimiz bir kargaşanın içerinse sokulmuş ve mantıksız, tutarsız hareketlerde bulunarak fikir beyan ettiğimiz zannediyoruz. Oysa ki bu saçmalıkların içinde kaybolduğumuzu fark etmek bizim de işimize gelmiyor, çünkü bu zaman dilim içerisinde ki çıkarlarımız söz konusu… Seçime az kala iki konu önemli yere sahip gibi gözüküyor ya da bunun üzerinden siyasi rant yapılmaya çalışılıyor. Bu pazarlıkların hiç bitmeyeceğine eminim. 

a- Başörtüsü: Türkiye’nin en önemli meselelerinden biri. Ama en önemlisi değil. Şu konuda bir çok kişi ile hem taraf olmayı haklı buluyorum. Kamu çalışanı olabilme, eğitim öğretim de serbest bırakılma (üniversite), mesleki haklarını sırt bir kumaş yüzünden ellerinden almama konusunda bir çok kişi ile aynı fikri paylaşmayı haklı buluyorum. Ama ilk önce siyasi öncülüğünü kaybetmesi gerekiyor. Bunun için de AKP’nin bu oyununu bırakması en önemli sorun. Özgür bir iradenin hüküm sürmesi en önemli öncelik. 

b- Kürt sorunu: İstedikleri bir çok madde göz önüne alındığında haksız bulduğum bir çok madde var; 1. Ana dilde eğitim, 2. Bölgesel bölünme(yerel yönetim) Herhalde bunlar benim için en önemli iki madde. Biz Türk milletiyiz. Herhangi bir topluma aykırı olmak gibi bir niyetimiz yok ama yaşadığımız toplumda din ırk ayrımı yapmadan fakat yaşadığımız ülkenin saygınlığına iletişim gücüne saygı duyup özgürlüğü ülkeyi bölme olarak adlandırmamalıyız. İnanmak istediğim herkesin iyi niyetinin olduğudur. Ne AKP ne CHP ne de herhangi bir parti umurumda bile değil. Benim için önemli olan bu ülkenin çıkarlarını göz ardı etmeden yaşamını buna ayarlayan satıcılıktan yana olmayan, özelleştirmeden uzak duran, başta eğitim olmak üzere sağlık ve kültür adına gerçekten bir şey yapabilen, özellikle iş istihdamı yaratabilen bir partinin bu ülke için hayırlı olacağını düşünüyorum. 

 
Toplam blog
: 59
: 588
Kayıt tarihi
: 08.05.09
 
 

Hayata dair çok fazla beklentim var aslında, fakat bu beklentileri karşılayabilcek zamanı yaratma..