Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '06

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Atlantis'te Bir Gece...

Atlantis'te Bir Gece...
 

En son ne zaman çarpışan otomobile bindiğimi hatırlamaya çalıştım elimdeki kartı görevliye uzatırken. Muhtemelen bir ağustos ayıydı, 7-8 sene öncesine tekabül ediyordu ve her sene tüm aile birlikte gittiğimiz İzmir Fuarı’nın; biz çocuklar için vazgeçilmezi olan Lunapark sefasındaydı.

Belki de şimdi bu heyecan ve acemilik; bu kadar uzun süre ara vermemden kaynaklanıyordu. İstanbul’da Cevahir AVM içinde açılan Atlantis Eğlence Merkezindeki pistte 3 kişiydik. E ve B arabalarını hareket ettirmeyi başarmış, pist içinde altlarındaki arabalarla (tabir-i caizse) fink atıyorlardı. Benim yerimde saydığımı gören görevli ise, bulunduğu yerden talimatlar vermeye başladı. Talimatlarını uygulama becerimi yeterli bulmamış olacak ki, sonunda dayanamayıp piste kadar geldi ve arabamı itti. Muhteşem bir U dönüş ile (aynı eski günlerdeki gibi) pistteki yerimi aldım. Ama zaman kaybını hemen telafi etmeliydim, zaten kısacık olan oyun süresini arabayı hareket ettirmek için harcamıştım, bitiş zili her an çalabilirdi. Şen kahkahalarla pisti inleten E&B ikilisine usulca yanaştım, uzun zamandır bu anı bekliyordum. Beni unutup birbirleri ile eğlenmenin ne demek olduğunu onlara gösterecektim. Direksiyonu önce sağa kırdım, bir vuruş B’ye, sonra sola kırdım, bir vuruş da E’ye gerçekleştirdim. Onlar ne olduğunu anlamaya çalışırlarken, ben Alansovari bir manevra ile geri dönüp, yeni bir vuruşa hazırlanmaya başlamıştım bile.Maalesef çalan zil buna engel oldu. Biz de boynu bükük, arabalarımızı terk etmek zorunda kaldık.

Ama elimizde hala 6 kontör vardı. Kalan kontörleri ‘Çılgın Köpekbalığı” ile değerlendirmeye karar verdik. Bu oyuncağın adrenalini benim gibi radar* görmüş biri için pek yeterli değildi ama korku tüneline de girecek halimiz yoktu!!
60 sn lik bir zaman dilimi için çılgın köpekbalığının serüvenine dahil olduk lakin doğru düzgün bir çığlık bile atamadan kendimizi yerde bulduk.
Aradığı adrenalini bulamamış 20’lerinin ortasındaki 3 kişi olarak, eğlence merkezini terk ederken çevremizdeki herkesin 5-10 yaşları arasında olduğu gözümüze çarptı.Bizim de yüzümüzde acı bir gülümseme belirdi tabi.Yine de orta düzeyli bir adrenalinle yetinebilen veya çocuklarını eğlendirmek isteyen herkesin beklentilerini karşılayabilecek bir mekan Atlantis Eğlence Merkezi.Çarpışan otomobil ve çılgın köpekbalığının yanısıra zaman tüneli, korku tüneli, balerin, gondol, uçan halı vb.oyuncakları da bünyesinde barındırıyor. 3 ya daha fazla kişi giderseniz de aile indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Üstelik haftaiçi akşam saat 22:00'ye kadar da açık. Çocukluğunuza ait hatıraları tekrar yaşamak için uğramaya değer, her ne kadar 2.seferde bowling salonunu tercih etsek te:))

*Radar; İzmir enternasyonel fuarı içindeki lunaparkta yer alan hızlı tren şeklinde bir oyuncak.

 
Toplam blog
: 20
: 1684
Kayıt tarihi
: 18.04.06
 
 

Sahneyle ilk tanışması henüz bir ana okul öğrencisiyken okuldaki yerli malı haftası kutlamaları için..