Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Ayna olmak

Ayna olmak
 

netten.... devianart...the river mirror by norimusa


 http://blog.milliyet.com.tr/ayna-olmak---/Blog/?BlogNo=323144

Bana doğru  bak bakayım, şöyle düzgün dur

Ne oldu ? Neden öyle bakıyorsun ?

Kendime bakıyorum!

Nasıl ? Anlamadım ?

Sen benim aynamsın, sende  kendimi olduğumdan güzel görüyorum..

Sn EMİNE SUPCİN hocamın muhteşem yazısına yazılmış, o anlık bir yorumdur... Yazı olmadan alttaki söz grubunun bir değeri de yoktur. ..... 06, 09, 2011

AYNA OLMAK.....

Aynaya baktım, baktım, baktım

......................... ve orada kaldım

Su oldum,

Bulut oldum.

Biraz davul tozu, minare gölgesine karıştı

........................ kül oldum.

Taş oldum en miniğinden.

................ aynaya düştüm

Kayboldum.

Ayna dalgalandı, dalgalandı, dalgalandı.

........................‘Ben’ duvarlarıma çarptı.

Duruldu.

‘Ben’den oldu ayna.

.......... İşte ‘O’ ayna ..............

.......‘Sen’den  yana............

Sağlıcakla........

 

............... Hocam tekrar elinize sağlık.....................

 
Toplam blog
: 42
: 541
Kayıt tarihi
: 30.03.09
 
 

Hayata dair 'söz'lerim var... Türkiye' nin çeşitli illerinde yaşadım. Mühendislik eğitimimi İzmir' d..