Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '12

 
Kategori
Güncel
 

Ayrılıkçı Kürtlere "insani çağrımdır"

Ayrılıkçı Kürtlere "insani çağrımdır"
 

Abdullah Öcalan'nın yakalanmadan önceki son fotoğrafı...


"Kürtler ve türkler ortak savaşım vermedikçe... 

Her şey boş!!!!"

...

21. Yüzyılın temel göstergesi, insanın yüceltilmesidir.

Nedir insanın yüceltilmesi?

*Yaşama hevesiyle dolu olmak…

*Güvenlik endişesini asla taşımamak...

*Sevilme duygularını doyasıya yaşamak...

*Bir statüye kavuşmak...

*Kendini ifade edebilmede asla sıkıntı yaşamamak...

...

Şimdi sorun bakalım kendinize sizin bu konularda içiniz rahat mı?

Benim rahat değil!

Gördüğüm kadarıyla tuzu kurular da dâhil olmak üzere kimsenin içi rahat değil!

...

Burada temel sorumlu devlettir!

Bu temel gereksinimleri sağlayacak olan sadece devlettir!

Gel gör ki onun böyle bir sıkıntısı yok!

Devleti yönetenler bu gereksinimleri akıllarına bile getirmiyorlar!

Tam bu konu üzerinde yoğunlaşmalı Türkler ve Kürtler ve de ayrılıkçı Kürtler

...

Başbakana bakıyorum, şaşırıp kalıyorum ya...

Ona kalsa ülke şaha kalkmış gidiyor ancak gel de bana sor bakalım:

İçim kan ağlıyor!”

Sahi bizim başbakan bizi yani halkımızı seviyor mu ya?

Bence sevmiyor!

Sevse eğer bu benim gördüklerimi, o da görür, değil mi?

Devlet yönetimine aldığı elamanlara bakıyorum:

Bilme, yapabilme, olabilme, sahip olabilme ve yakın olma ilişkisi taşıma” yönünden çok zayıflar.

Ve de daha önce önemli bir başarısı olmayanlara yer veriyor devlet hizmetinde...

Bu da toplumsal yaşama fayda değil zarar veriyor, bugün bunu görüyoruz!

PKK terörü bitirilemiyorsa, bunun birinci sorumlusu:

Daha önce “bilinen bir başarısı” olmadan işin başına konanlardır.

Tabii bir de bunları buralara atayan Başbakandır!

Bugünkü Türkiye’nin en büyük ayıbı şu PKK’dır işte!

Burada şunu söylemek de istiyorum devlet çözüm istiyorsa eğer:

PKK’nın kurucularındansa kendisi bunu itiraf etmeli, işe oradan başlamalıdır!

Ve de arkasında olan diğer devletleri de ifşa etmelidir.

Türk halkı, özellikle Kürt halkı ve ayrılıkçı Kürtler bunu bilmeli!

Aklı başında olanlar kendilerine buna göre "çeki düzen" vermeleridir.

İtiraf etmeli ki devletim, çözüm ardından gelir!

Ben Kürt olsun, Türk olsun her ne olursa olsun aklı başında vatandaşları devlete "çeki düzen" verme savaşımına katılmaya çağırıyorum… Aslında yapılması gereken tek savaşım bu!

Tam da Sayın Bülent Arınç,Gülten Kışanak'la ilgili önemli bir itirafta bulunmuşken!

Beni dinleyin ayrılıkçı Kürtler:

Bir Kürt devleti kuracaksınız da onda yüksek insanlık değerlerini yaşayabilecek misiniz ki?

Şaşkınlık etmeyin derim size… Kesinlikle söylüyorum işte bu kafayla; siz o devlette ağzınıza bir kaşık bal sürülmüş halde yine sürünüyor olacaksınız!

Gelin şu “ele gelmiş” devleti, ırk safsatalıklarını bırakıp çağdaş değerleri benimsemiş devlet yapalım!

Bu çaşışma yeni devlet kurmaktan daha az zahmetlidir bilene...

Katl bu çalışmaya, sen de ben de bir başkası da insan olduğumuzun bilincinde doya, doya yaşayalım…

Çağırıyorum işte buradan açıkça:

Herkesin mutlu olacağı çağdaş devlet için özellikle kandırılmış ayrılıkçı Kürtler bana kulak verin!

Değişmeyen değişmeyecek tek ilke: “eşitlik, özgürlük ve kardeşlik” ilkesidir.

...

Ömrümü alsa da ayrılıkçı Kürtlere insani çağrımı sürdüreceğim...

Çünkü ben onlardaki dinamizme "duygusal zeka" vererek daha güzel işler yapabileceğimizi görüyorum.

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..