Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '09

 
Kategori
Aile
 

Babama ağıt

Babama ağıt
 

Kızlar ve babaları


Baba, ellerim kirlendi. Su var, sabun var ama ellerimi yıkamayı beceremiyorum . Yaşım kaç oldu ama yapamıyorum. Biliyorum ben bebek değilim ama unuttun mu ben senin gözünün bebeğiyim. Yoksa artık değil miyim baba?

Biliyorum hala gözünün bebeğiyim baba. Artık beni gözünden çıkarıp bir baksan nasıl kanlanmışım. Sahte aynalara inanma baba. Görmekten gözünü kaçırmak çözüm mü baba? Gözünün bebeği ağlıyor baba, sel suyu gibi akıyor. Topuklarından başladı dolmaya ağzına kadar ulaşıp seni boğmasını mı bekliyorsun baba? O zaman sesime ses verir misin baba? Yoksa boğulmaktan korkmayacak kadar susmaya devam eder misin baba? Susarak nereye varırız baba? Susmak çözüm mü baba? SUSTUM DUYDUN MU BABA?

Bu gece tüm sel suyu yaşlarımı kapıya bırakıyorum. Sabah kapıcıdan erken davranırsan artık akmayacaklar baba. Yoksa kapıcı her sabah çöp sandığı sularımı almaya devam edecek baba. Ta ki teneşirde üstüme dökülen suya kadar baba. Sen dök suyumu baba. Önce sen helal et hakkını, cemaatin sesini bastır baba. En gür ses senden gelsin baba. Bir kez benim için bağır baba. Yandım diye değil baba helal olsun diye bağır. Ben sana çoktan helal ettim baba. Ne hakkım olacak ki dedim önce, sonra düşündüm her çığlığıma susman beni acıttı baba. Buna hak diyorlarmış baba. İstemedim sende hakkım olsun, çaresiz acıdım baba. Sol yanımı en çok sen acıttın baba çünkü sol yanım en çok seni sevdi baba.

 
Toplam blog
: 6
: 563
Kayıt tarihi
: 19.05.09
 
 

Yaklaşık 40 yıldır nefes alıyorum. Nefesim kesilmesin diye yazıyorum. Harfleri yan yana diziyorum üz..