Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '09

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babama çok teşekkür ediyorum

Babama çok teşekkür ediyorum
 

Eğer o bana sevgisini göstermekte cimri davranmasaydı, bugün sevginin ne olup olmadığını araştırıp öğrenemeyecektim.

Eğer o bana olan sevgisini saklamasaydı, ben bugün onca kötü ilişki yaşayıp kendimi geliştiremeyecektim.

Eğer o bana güvensizlik aşılamasaydı, ben bugün kendime bu kadar çok güvenmeyecektim.

Eğer o benim başarılarımı değersiz görmeseydi, ben bugün değersizliğin ne olduğunu bilmeyecektim.

Eğer o beni hep küçümsemeseydi, ben kendimi ispat etmek için bu kadar çabalamayacaktım.

Eğer o bu kadar ilgisiz olmasaydı, ben kendi içime dönüp, kendimi arama yoluna girmeyecektim.

Eğer o her isteğimi beni ağlatmadan yapsaydı, ben bugün elde ettiklerimin kıymetini bilmeyecektim.

Eğer o başarılarımı takdir etseydi, ben bugün kendimi kimseye ispat etmek zorunda olmadığımı öğrenmeyecektim.

Hayatta bir şeyler öğrenmenin birçok yolu vardır. Bazıları kolay yoldan öğrenirken, bazıları ise daha zor yoldan öğrenir. Önce kötü olanı yaşayıp daha sonra iyi olanı bulur..

Bütün bunları bana yaşatıp, doğru olanı kendi başıma bulmamı sağladığı için kendisine çok teşekkür ediyorum..

 
Toplam blog
: 117
: 2437
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

1970 Tokat doğumluyum. İstanbul Tıp Fakültesi Sağlık Meslek Yüksekokulu Tıbbi Laboratuvar bölümü mez..